Mass Effect filmat

Medlem

Inte dåligt... men jag vart endå lite besviken på den här. Ögonen kändes inte lika levande som dom visat innan, samma med animationerna.

Spelet blir säkert riktigt bra... tycker bara att filmer å sånt dom visat tidigare har sett bättre ut. Skumt att det alltid går neråt för grafiken ju nämre release man kommer.

Flakmonkey
Skrivet av Fletchett:

Spelet blir säkert riktigt bra... tycker bara att filmer å sånt dom visat tidigare har sett bättre ut. Skumt att det alltid går neråt för grafiken ju nämre release man kommer.

Tror inte det är grafiken som blir sämre, det är snarare vi som bli mer bortskämda och inte imponeras lika lätt...

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Fletchett:

Spelet blir säkert riktigt bra... tycker bara att filmer å sånt dom visat tidigare har sett bättre ut. Skumt att det alltid går neråt för grafiken ju nämre release man kommer.

Tror inte det är grafiken som blir sämre, det är snarare vi som bli mer bortskämda och inte imponeras lika lätt...

agreed


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av F3D:

vill inte hypea det här lika mycket som folk verkar göra, men skulle helt klart vilja ha det här på ps3

Endast för 360! Muhaha!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av radiuz:

Verkligen inte sugen på detta! Ser otroligt trist ut.. Mer gameplay tack, grafiken var inte heller något att hurra över.

Grafiken inte något att hurra över? Då får du nog ta och öppna ögonen aningen mer. Är ju ett av de snyggaste spelen som är på väg att släppas. Vill du ha gameplay är det bara du tar och kollar in några av de andra filmerna som har släppts. Det här spelet har allting man kan önska sig.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Det här spelet har allting man kan önska sig.

...och du har spelat det här när? mycket som kan gå fel, speciellt om det blir allt för linjärt och alldeles för mycket cut-scenes.


signatur
Medlem
Skrivet av MKultra:
Skrivet av mr.bear:

Det här spelet har allting man kan önska sig.

...och du har spelat det här när? mycket som kan gå fel, speciellt om det blir allt för linjärt och alldeles för mycket cut-scenes.

Lite som final fantasy då? Dom spelen gillar ju ingen har jag hört.
:>

Flakmonkey
Skrivet av abbe:
Skrivet av MKultra:
Skrivet av mr.bear:

Det här spelet har allting man kan önska sig.

...och du har spelat det här när? mycket som kan gå fel, speciellt om det blir allt för linjärt och alldeles för mycket cut-scenes.

Lite som final fantasy då? Dom spelen gillar ju ingen har jag hört.
:>

Jag vill faktiskt ha det linjärt ^^ Gillar att ha en stark story som verkligen griper tag i en... och det tycks vara svårt att få till det i rollspel som är på tok för olinjära

Medlem

Är sjukt sugen på det här spelet, inte världens mest imponerande Mass Effect film, gameplay filmerna är mer mys. Sjukt snyggt och Bioware som gör det.. Då kan -inget- gå snett. \o/

12
Skriv svar