Bättre lycka nästa gång!!

Inaktiv
Bättre lycka nästa gång!!

Ja, som rubriker säger det är nog bättre lycka nästa gång. Med vad kanske ni tänker, jo det ska jag tala om. Det rör sig nämligen om att jag ej får några kommentarer på bloggarna fast att mätaren som ränkar hur många visningar jag haft visar på bra siffror. Då undrar man ju varför kommenterar ej folk, vill dom ej har dom ej tid eller är bloggen för dålig. Det är ej lätt för mig att veta jag vet ju bara att jag gör så bra som jag kan. Om ni har synpunkter på något eller en ide om varför folk ej kommenterar så skriv gärna ett pm eller en kommentar.

Jaja nog snackat om detta tråkiga ämne, när vi kan skriva om något kul. Som tex att jag ska köpa mig ett exemplar av nhl i veckan. Har ej hatf tid att handla det på release dagen något som jag annars brukar göra. Men vänta er en bra recension i nästa vecka.

#blogg

Medlem
Bättre lycka nästa gång!!

Jadu, det är ett mysterium

Antal kommentarer man får per hundra sidvisningar är rätt låg om man säger så. Men för mig spelar det ingen roll, även om det är kul om man får till en diskussion i kommentarerna.

PS. 'Ej' tycker jag låter väldigt tråkigt och lite för formellt, tycker du borde köra med 'inte' DS.

1
Skriv svar