Debutdumpar från Ratchet & Clank Future

Robot
Medlem
Debutdumpar från Ratchet & Clank Future

Är det bara jag som börjar bli trött på att se spel som inte utnyttjar PS3ans kapacitet? Vad är poängen med att köpa en konsol för 6 papp om spelen är fulare än de som kommer till 360?

Gah.

Medlem

Detta spel kommer bli så grymt så det finns inte. 1-3 var några av höjdpunkterna på ps2 och uppföljaren här ett av dem starkaste argumenten till att införskaffa en ps3. Mer spelglädje är svårt att hitta.

Medlem

Detta är ps3ans kapacitet, bwaha :<

Medlem

Förstår inte hur man kan säga att spelet är fult...

Sedan är ju den "cartoon" grafiken som är ratchet spelen...


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv
Skrivet av fanboy:

Förstår inte hur man kan säga att spelet är fult...

Sedan är ju den "cartoon" grafiken som är ratchet spelen...

för det kan se snyggare ut....

jag väntar med att skaffa en ps3 tills dom lär sig göra spel till den.....det har inte riktigt en AWESOME tappa hakan känsla ännu...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av fanboy:

Förstår inte hur man kan säga att spelet är fult...

Sedan är ju den "cartoon" grafiken som är ratchet spelen...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Bör tilläggas att det är tänkt att flyta i 60fps vilket är relativt ovanligt för dagens konsolspel.

Medlem

Vad förväntar sig folk av PS3:an egentligen? Något magiskt? Sony har verkligen lyckats väl med sin markndsföring


signatur

Patrick
Producer@DICE

Flakmonkey
Skrivet av redmac:
Skrivet av fanboy:

Förstår inte hur man kan säga att spelet är fult...

Sedan är ju den "cartoon" grafiken som är ratchet spelen...

Mjo, men det är ju sådär med snygg grafik, har bara med tycke och smak att göra... Många tycker ju Zelda Twilight Princess är fult, medans jag tex tycker det är snyggare än de flesta spelen till 360 och ps3... men men många sätter ju likhetstecken mellan snyggt och realistiskt, tror nog problemet ligger där. Är det något som ser utflippat eller tecknat ut så kan det inte vara snyggt på någe vis...

Tycker personligen att det här är snyggare än det mesta jag sett. Tilltalar mig mycket mer än grafiken i Crysis och Mass Effect tex... fast det är klart, jag är ju lite barnslig också

Medlem
Skrivet av mongi:

Vad förväntar sig folk av PS3:an egentligen? Något magiskt? Sony har verkligen lyckats väl med sin markndsföring

Jag tror folk förväntar sig något som matchar prislappen (och kapaciteten som faktiskt existerar).

Det är inget mysterium att PS3 är fett överlägsen 360 prestandamässigt.

Medlem

Normalt brukar det ta 1 år innan företagen börjar lära sig använda hårdvaran till max.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av redmac:
Skrivet av fanboy:

Förstår inte hur man kan säga att spelet är fult...

Sedan är ju den "cartoon" grafiken som är ratchet spelen...

Mjo, men det är ju sådär med snygg grafik, har bara med tycke och smak att göra... Många tycker ju Zelda Twilight Princess är fult, medans jag tex tycker det är snyggare än de flesta spelen till 360 och ps3... men men många sätter ju likhetstecken mellan snyggt och realistiskt, tror nog problemet ligger där. Är det något som ser utflippat eller tecknat ut så kan det inte vara snyggt på någe vis...

Tycker personligen att det här är snyggare än det mesta jag sett. Tilltalar mig mycket mer än grafiken i Crysis och Mass Effect tex... fast det är klart, jag är ju lite barnslig också

Ärlighet varar längst :>

Jag tycker iaf grafiken är sjukt snygg... mysig!


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv
Skrivet av notwist:

Det är inget mysterium att PS3 är fett överlägsen 360 prestandamässigt.

Says who, förutom du? Och vad spelar det för roll om det skulle vara sant?

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Normalt brukar det ta 1 år innan företagen börjar lära sig använda hårdvaran till max.

1 räcker inte, tog 4-5 år efter PS2 lanseringen innan God Of War kom och visade vad man kunde göra med maskinen, lär dröja minst två år innan man börjar komma i närheten av vad ps3:an klarar av. med andra ord, en framtids säker maskin.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av mill:
Skrivet av notwist:

Det är inget mysterium att PS3 är fett överlägsen 360 prestandamässigt.

Says who, förutom du? Och vad spelar det för roll om det skulle vara sant?

Vadå says who? Det är väll bara och jämnföra hårdvaran..

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Night Hawk:

Normalt brukar det ta 1 år innan företagen börjar lära sig använda hårdvaran till max.

1 räcker inte, tog 4-5 år efter PS2 lanseringen innan God Of War kom och visade vad man kunde göra med maskinen, lär dröja minst två år innan man börjar komma i närheten av vad ps3:an klarar av. med andra ord, en framtids säker maskin.

Tycker Metal Gear Solid 2 håller fortfarande grafiskt sett. Och det är väl från 2001 eller nåt sånt?

Medlem

Tycker det ser jävligt bra ut faktist, skulle inte kunna tänka mig att ha grafiken på ett annat sätt.

Inaktiv
Skrivet av eCore:
Skrivet av mill:
Skrivet av notwist:

Det är inget mysterium att PS3 är fett överlägsen 360 prestandamässigt.

Says who, förutom du? Och vad spelar det för roll om det skulle vara sant?

Vadå says who? Det är väll bara och jämnföra hårdvaran..

'

Exakt! googla lite så inser du snart att de är mer eller mindre snarlika.

Inaktiv
Skrivet av mill:
Skrivet av eCore:
Skrivet av mill:
Skrivet av notwist:

Det är inget mysterium att PS3 är fett överlägsen 360 prestandamässigt.

Says who, förutom du? Och vad spelar det för roll om det skulle vara sant?

Vadå says who? Det är väll bara och jämnföra hårdvaran..

'

Exakt! googla lite så inser du snart att de är mer eller mindre snarlika.

Jag har googlat lite och kommit fram till att Ps3 är överlägsen gällande cpu, men kan vara lite långsammare gällande gpu.

Inaktiv
Skrivet av DrOnd:
Skrivet av mill:
Skrivet av eCore:
Skrivet av mill:
Skrivet av notwist:

Det är inget mysterium att PS3 är fett överlägsen 360 prestandamässigt.

Says who, förutom du? Och vad spelar det för roll om det skulle vara sant?

Vadå says who? Det är väll bara och jämnföra hårdvaran..

'

Exakt! googla lite så inser du snart att de är mer eller mindre snarlika.

Jag har googlat lite och kommit fram till att Ps3 är överlägsen gällande cpu, men kan vara lite långsammare gällande gpu.

Trevligt! Posta gärna lite länkar, bra med lite nyanserade åsikter.

Inaktiv

Riktigt mycket rappakalja i den här tråden.

Hursomhelst väldigt VÄLDIGT snygg grafik! Kan helt seriöst inte föreställa mig hur det skulle kunna vara snyggare på något sätt.

Inaktiv

Jag ljuger egentligen när jag säger att jag har googlat... har bara hängt med i svängen länge.

Beyond3d är ett mycket bra forum(eller var iaf), där olika utvecklare ofta postar.

Medlem

ser bra ut tycker jag


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

Ser jävligt snygg ut!

Medlem

Vadå, skulle xbox 360 och ps3 vara prestandamässigt likvärdiga? Är du bränd eller?

1
Skriv svar