Company of Heroes: Opposing Fronts i höst

Robot
Medlem
Company of Heroes: Opposing Fronts i höst

Noooo! Give Dawn of War 2!

Medlem

Dum eller Längtar redan till detta

Medlem

Fyfan va braa! jag spelar coh dagligen o tänkte precis på en uppföljare när jag satt i bilen på väg hem från jubb..... sweet

Medlem

gutt att man kan lira på tysklands sida som omväxling


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Noooo, hade velat spöa tyskarna som ryss

Medlem

Hade ju varit roligare med något annat en ww2, mmmmmmmmmmen vi slipper väl aldrig ifrån skiten.

Medlem
Skrivet av Nikie:

Hade ju varit roligare med något annat en ww2, mmmmmmmmmmen vi slipper väl aldrig ifrån skiten.

Helt sant, och varje gång det kommer ett nytt WW2-spel ska vi nog se till att den nyheten trycks upp i ansiktet på dig så att stackars du känner dig tvungen att komma hit och droppa en helt meningslös kommentar. Står du under pistolhot eller?

Medlem

Skojj. CoH som är så bra, detta är efterlängtat.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

WW2 är ju tjatigt, men COH är det bästa RTS liret på väldigt många år, och nu kommer ett till hurra!

Inaktiv

Betyder månne "improved vehicle AI" att pansarvagnarna inte svänger aktern mot fienden så fort man ger dem skuggan av en anledning :)?

Inaktiv

HURRA!

Jag brukar inte gilla serie mjölkning, men efter COH kände jag att man bara ville ha mer!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Skrivet av z0idberg:

Betyder månne "improved vehicle AI" att pansarvagnarna inte svänger aktern mot fienden så fort man ger dem skuggan av en anledning :)?

Du klickar fel.

Lovely.. jag gillar mjölk! ..så det så!
..Hoppas bara att Dawn of War II kommer ut ur garderoben också innan Höst och Vintermörkret i all sin nya Essence och DX10 glans..
:heart:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
1
Skriv svar