360-kontroll till Guitar Hero 2 fungerar även till pc

Robot
360-kontroll till Guitar Hero 2 fungerar även till pc
Medlem
360-kontroll till Guitar Hero 2 fungerar även till pc

Woot!! Nu blev det genast intressant!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Antikvitet

Jag kommer ta upp det i min recension och kontrollera hur Frets on Fire hanterar situationen.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

ooohhh nästan så jag vill ha en


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Gj till utvecklarna av Gitarren, fast var ju inte helt oväntat i o m Live Anywhere.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv
Medlem

Sjukt bra, hoppas man kan köpa gitarren fristående xD.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Gj till utvecklarna av Gitarren, fast var ju inte helt oväntat i o m Live Anywhere.

Vad har Live Anywhere med det här att göra? Du kommer ju inte kunna spela Frets on Fire med Guitar Hero 2-spelare.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Bara Vista?! Ohhh NEJ!!! Mitt Guitar Hero 2 ligger och dammar på mitt rum nu när min box är på reparation i 3 veckor. Blev så jävla glad när jag såg nyheten att jag kunde använda gitarren på FoF än så länge, men såg att det bara var till Vista.. :evil::(


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Men det finns väl drivisar till XP också att tanka ner om jag inte minns helt fel?

Personligen har jag lite svårt med X-Plorer gitarren då knapparna är mindre än vad de var på PS2 gitarrerna. Men ja, övning ger färdighet heter det väl


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Dumlen:

Gj till utvecklarna av Gitarren, fast var ju inte helt oväntat i o m Live Anywhere.

Vad har Live Anywhere med det här att göra? Du kommer ju inte kunna spela Frets on Fire med Guitar Hero 2-spelare.

nah iofs, men är ju inte helt otroligt att det kan komma en portning eller dylikt, eller hur?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av MiLeS:

Men det finns väl drivisar till XP också att tanka ner om jag inte minns helt fel?

Personligen har jag lite svårt med X-Plorer gitarren då knapparna är mindre än vad de var på PS2 gitarrerna. Men ja, övning ger färdighet heter det väl

Drivisar som gör att det funkar med XP?! Låter spännande. Vart kan jag finna drivisarna?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Bara Vista?! Ohhh NEJ!!! Mitt Guitar Hero 2 ligger och dammar på mitt rum nu när min box är på reparation i 3 veckor. Blev så jävla glad när jag såg nyheten att jag kunde använda gitarren på FoF än så länge, men såg att det bara var till Vista.. :evil::(

det står inte att det BARA var i vista, däremot var det vista som det testades på...


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Inaktiv

Hoppas att det fungerar med vanliga Xp!

Medlem

X-Plorern fungerar utmärkt med XP, den behöver bara vanliga Xbox 360 controller-drivisar.

Inaktiv

vart kan man få tag på Xbox 360 controller-drivisar någon stans????

1
Skriv svar