Call of Duty 3 (PS3)

Robot
Call of Duty 3 (PS3)

Den tredje installationen i Call of Duty-serien dök upp i höstas och spelet finns nu även till Playstation 3. Tidigare titlar utvecklades av Infinity Ward, men den här gången är det Treyarch som har tagit över arbetet. Det märker man inte som spelare eftersom utvecklarna fortsatt på samma spår som de tidigare upplagorna.


Medlem
Call of Duty 3 på PS3 bekänner färg

Måste köpa! Dreglade när jag testade det på vanliga xboxen
Onoff hade det billigt om man beställer det online!

Inaktiv

på tok för högt betyg!
2, höögst 3
lånade hem det igår..så värdelöst, gick o köpte God of War istället. stog folk framför mig i kassan som faktiskt köpte det här spelet...stackars satar

Medlem

snyggt och så väldigt nextgen som det kan bli, dvs inge kul alls

Medlem

Call of Duty 1 är det roligaste. 2 och 3 är bara kopior med ny grafik.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Passar bra då jag inte har lirat 1 lr 2:an innan =P

Inaktiv

Men bara max en spelare per konsol, faktiskt riktigt dåligt. Har xbox versionen, 2:an är dock väldigt mycket roligare.

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Call of Duty 1 är det roligaste. 2 och 3 är bara kopior med ny grafik.

Håller med till fullo. 1:an och expansionen till 1:an (Cod:UO) är de absolut roligaste och mina favoritspel över multiplayer.


signatur

Stoppa inte fingrarna i elvispen! Det gör ont!

Inaktiv

var kommer screenshotsen ifrån egentligen? det är ju exakt samma som till 360-versionen.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Call of Duty 1 är det roligaste. 2 och 3 är bara kopior med ny grafik.

amen! Lirade i en cod klan i 2 år, 26/5th hette den


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Kul fakta:

Läsarnas betyg är alltid 1 FZ-symbol mindre än vad FZ själva har gett, därmed slutsatsen att FZ är övergenerösa i sina bedömningar.

Redaktör
Skrivet av Philip:

Läsarnas betyg är alltid 1 FZ-symbol mindre än vad FZ själva har gett, därmed slutsatsen att FZ är övergenerösa i sina bedömningar.

Nåt säger mig att rätt långt från alla som röstar har testat spelet i fråga, och ännu färre i sådan utsträckning att de kan ge samma sorts bedömning som våra recensenter. Läsarbetyg är väldigt enkelt att sätta - bara att klicka. Spel rör upp känslor, se bara vilken debatt det brukar bli om i grunden rätt oviktiga saker som grafik. Läsarbetyget är en chans att vädra sin inställning till spelet, och jag tror rätt många tycker till kraftigt på den fronten genom att sätta antingen lägsta eller högsta betyg bara för att markera.

Förresten, "övergenerösa"? Recensioner och betyg är vad en enskild recensent tycker om något. Eftersom det inte finns någon allenarådande sanning om hur spel är, är ingen recension rätt eller fel, för generös eller för snål. Hur många som sen håller med eller inte är en annan sak, men någon "lagom generös" eller "korrekt" bedömning finns inte mer än på det individuella planet. Recensioner är tyckande, inte mer eller mindre korrekta sanningar.


signatur
Medlem

Philips åsikt är ändå att FZ ger generellt högt betyg. Det är hans enskilda rättighet att tycka det.

För övrigt förstår jag inte varför man vill spela FPS på konsol.. inte ens på Wii med wiimoten va det bra. Hurra för mus o tagnetbord.

Medlem
Skrivet av mill:

var kommer screenshotsen ifrån egentligen? det är ju exakt samma som till 360-versionen.

Om du tänker till lite så ska du veta
att 360 versionen och ps3 versionen i princip
är edentiska och det skiljer i princip inget på dem
så jag fattar inte varför du förväntar dej någon
skillnad.

Sen andra som uttalar sig om Cod2 visst
ere lite kopia men jag har vart med från början
när Cod tog över tronen av ww2-fps från
Medal of Honor Allied Assault och kan säga
med lugn att cod1 var bäst, men cod2 inte
långt därifrån och så är det väl med allt
film, spel tija de finns la ingen uppföljare som
slår dess egna orginal.

Tvåan är helt okej men infinity ward som gjord
cod1, cod2 har väldigt dålig community support
för patchar , modding tyvärr.

För den som är underutbildad ligger inte
INFINITY WARD grundarna bakom Cod bakom
titeln Cod3 utan det gör Treyarch med riktlinjer
från IW.

Inaktiv
Skrivet av zauii89:
Skrivet av mill:

var kommer screenshotsen ifrån egentligen? det är ju exakt samma som till 360-versionen.

Om du tänker till lite så ska du veta
att 360 versionen och ps3 versionen i princip
är edentiska och det skiljer i princip inget på dem
så jag fattar inte varför du förväntar dej någon
skillnad.

Tycker FZ i så fall ska skriva "bilder från 360-versionen" och inte PS3 som det står nu (i albumet).

Flakmonkey
Skrivet av mill:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av mill:

var kommer screenshotsen ifrån egentligen? det är ju exakt samma som till 360-versionen.

Om du tänker till lite så ska du veta
att 360 versionen och ps3 versionen i princip
är edentiska och det skiljer i princip inget på dem
så jag fattar inte varför du förväntar dej någon
skillnad.

Tycker FZ i så fall ska skriva "bilder från 360-versionen" och inte PS3 som det står nu (i albumet).

Problemet är, som vi sagt många gånger tidigare, att utgivarna många gånger inte anger om det kommer från PS3 eller Xbox 360 (eller PC heller för den delen) utan markerar de som 360/PS3, alltså att de gäller för båda formaten.

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av mill:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av mill:

var kommer screenshotsen ifrån egentligen? det är ju exakt samma som till 360-versionen.

Om du tänker till lite så ska du veta
att 360 versionen och ps3 versionen i princip
är edentiska och det skiljer i princip inget på dem
så jag fattar inte varför du förväntar dej någon
skillnad.

Tycker FZ i så fall ska skriva "bilder från 360-versionen" och inte PS3 som det står nu (i albumet).

Problemet är, som vi sagt många gånger tidigare, att utgivarna många gånger inte anger om det kommer från PS3 eller Xbox 360 (eller PC heller för den delen) utan markerar de som 360/PS3, alltså att de gäller för båda formaten.

Så men andra ord är det hög tid att de tar sina egna screenshots?

Flakmonkey
Skrivet av mill:

Så men andra ord är det hög tid att de tar sina egna screenshots?

Självklart vore det bäst, men tyvärr har vi inte tillgång till maskiner man kan göra det på i dagsläget :/

Medlem

tokbra spel till 360n. tips till alla ps3 ägare. köp!
bästa cod spelet. (spelar fortfarande cod2 på pc, men är äckligt less på det).

man undrar fortfarande varför de inte kunde släppa det till pc med... suck. saknar min mus

Medlem

jag ger minus bara för att det inte kommer till pc sådana spel ska spelas med mus och tangentbord.

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av Philip:

Kul fakta:

Läsarnas betyg är alltid 1 FZ-symbol mindre än vad FZ själva har gett, därmed slutsatsen att FZ är övergenerösa i sina bedömningar.

Sen att alla Xbox 360 fanboys automatiskt ger alla PS3-spel en etta är ju en annan femma.

Medlem

JAG VILL HA CO-OP!!!!!!!!!!

Medlem

Woah! Ett WW2 fps?! :O. Undrar om den innehåller typ, allt som alla andra WW2 fps innehåller? ;o

Inaktiv
Skrivet av doggelito:

jag ger minus bara för att det inte kommer till pc sådana spel ska spelas med mus och tangentbord.

Om man är tummen och inte kan lära sig så får man hålla sig till sin pc

1
Skriv svar