Betatest av Quake Wars förestående

Robot
Medlem
Betatest av Quake Wars förestående

Härligt, kan bli kul, synd att man praktiskt taget har noll tid de två kommande veckorna. Men jag ska finna tid ändå


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Medlem

Jaaaa hoppas det stämmer... vill verkligen testa spelet...Hoppas det är en BF killer som alla säger.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Det här spelet verkar grymt roligt! Men stor risk att man får en key, som vanligt alltså :<

Inaktiv

jag tror att jag har lite stånd just nu:D

Medlem

Gött! Hoppas man kommer med!

Medlem

w00t!

Fast, jag måste hinna fixa min dator :S


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av Mysli:

Det här spelet verkar grymt roligt! Men stor risk att man får en key, som vanligt alltså :<

"Öppen beta" brukar betyda att det inte ska vara nåt problem..

Medlem

"the good news is that a limited public beta (maybe 50,000-60,000 people) is scheduled to come to Fileplanet in mid-April"

Arf!... betalande fileplanet folk har förtur är allt jag läser där... hopped dog...


signatur

Bara gör det.

Bt
Medlem

Låter som spelet är på gång nu iaf. Först beta sen demo och sist spelet!


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Härligt, kan bli kul, synd att man praktiskt taget har noll tid de två kommande veckorna. Men jag ska finna tid ändå

Håller med, har skjutit upp allt spelande och köp av ny speldator till sommaren... detta verkar bli ett toppenspel, kommer nog spela det bra lång tid framöver, efter studenten alltså.

Medlem

wow fyfan vilken nyhet!

Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av Mysli:

Det här spelet verkar grymt roligt! Men stor risk att man får en key, som vanligt alltså :<

"Öppen beta" brukar betyda att det inte ska vara nåt problem..

Gamespy/Fileplanets öppna betor brukar fungera så att man genererar en key på Fileplanet.com. Regsidan brukar vara nere i ungefär 1 vecka efter att betan börjat.

Inaktiv
Skrivet av Groggo:

"the good news is that a limited public beta (maybe 50,000-60,000 people) is scheduled to come to Fileplanet in mid-April"

Arf!... betalande fileplanet folk har förtur är allt jag läser där... hopped dog...

Usch... och även om icke-betalande medlemmar får tillgång så är Fileplanet-exklusivitet aldrig roligt.

Annars får man hoppas att spelet åtminstone i någon mån bevarar känslan från ET... någon BF2-kopia ska det verkligen inte vara :).

Medlem

Ska bli spännande! Då har jag något att göra under tiden min 360 är på reparation i 3 veckor..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Vad hände med den äckligt snygga grafiken?


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av LocSin:

Vad hände med den äckligt snygga grafiken?

Det som händer med de flesta spelen.
Dom visar upp spelet direkt dom kan göra en vettig Screenshot, varav dom använder västa grafikmotorn mm just då.

Sen utvecklar dom spelet i 2år.

Sen nu vips! grafiken är helt okej. Inte den WOOOOW känslan man hade när dom visade det för 2år sedan.

Brukar vara så med dagens spel


signatur

Bara gör det.

Medlem

Äckligt snyggt eller äckligt spelbart på allt annat än monstermaskiner, ni väljer!

Och...

WHOHO! \o/


signatur

LotRO - Miryalin, lore-master på Laurelin-EU

Skrivet av Groggo:

Det som händer med de flesta spelen.
Dom visar upp spelet direkt dom kan göra en vettig Screenshot, varav dom använder västa grafikmotorn mm just då.

Sen utvecklar dom spelet i 2år.

Sen nu vips! grafiken är helt okej. Inte den WOOOOW känslan man hade när dom visade det för 2år sedan.

Brukar vara så med dagens spel

...Sen släpper man på kontrollollen av bilder och låter sämre tagna screenshots representera spelet...

1
Skriv svar