Nya bilder från Age of Conan

Robot
Medlem
Nya bilder från Age of Conan

Blir jag med i Betan och gillar det så är det inge snack om att det blir inköp Men betvivlar att man blir med så..
Väntar (efter release) tills man har läst mer om gameplay.

Medlem

Jag hoppas också jag får access till betan. Är sjukt sugen på att testa detta!


signatur

tjenare!

Medlem

Ser väldigt kul ut. Hoppas det blir bättre än wow.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Så jävla bra, vill ha nuuuu!

Medlem
Skrivet av Pert:

Så jävla bra, vill ha nuuuu!

Vad är det som är bra? Grafiken är allt jag "vet" är bra..

Inaktiv

Tycker allt verkar bra )

Alltså kan dom inte göra en 3dagars-trial när det släpps? Då kan man ju lätt se om det är nåt att köpa. Är enda sättet för mig att få mig att köpa det iaf

Medlem

När jag tittar på bilderna blir jag riktigt nyfiken på hur spelets stämningsmusik låter.


signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Medlem

giiiiief


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Detta ser bra ut. När jag först fick höra talas om det verkade det inte så kul. Men nu när jag sett bilderna så ser det intressant ut. Undrar hur mångsidigt det är. Kanske är en WoW-dräpare?


signatur

Det är någon bakom dig. Bäst att kolla.

Medlem

Du ska se att dom kommer göra trials tillgängliga om jag känner funcom rätt,

Dock kanske inte vid release men kan ha fel får kolla med mina källor lite längre fram


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Schysst, frost giants, spikklubbor och slag till häst! Allt som behövs

Medlem

Ser riktigt fint ut. Jag har inte uppmärksammat spelet så jättemycket men nu börjar man bli lite sugen.

Som gammalt Conan fan så ser man verkligen fram emot detta. Ett spel man kan vara stolt över att äga


signatur
Medlem

Tycker detta verkar vara det enda lovande mmorpg:et som e på väg. Håller med LeoparD om att de inte verkade vara nått speciellt när man fick se de första bilderna men nu är det helt andra bullar!


signatur

I'm the best around...

Medlem

Bilderna säger väl inte massor med nytt om spelet, det som verkar intressant är juh stridssystemet, stad-byggandet, stora strider mellan städer etc. Vill se filmer när dom visar upp strdidssystemet. ><

Medlem

hoppas man hamnar i betan sså att man kan testa lite: )

1
Skriv svar