Se introt till Lord of The Rings Online

Medlem
Se introt till Lord of The Rings Online

Ska det där vara lockande...? Man tycker ju att ett spel som detta borde ha ett intro på samma nivå som t.ex. WoW.

Medlem

Hmm, njaaa.. Nej tack.

Inaktiv

Underbart! Var med på betan. Blir ett riktigt bra spel. (hoppas bara alla woware håller sig borta )

Medlem

Njaa... introt gjorde mig inte mer sugen på att köpa den här WoW-kopian i LOTR-miljö. ;P

Medlem

Tycker det är trist när dom släpper introna så man kan se dom på nätet...vill ha det som något att se fram emot när man väl köpt och installerat spelet. Numera har fan halva världen sett introt långt innan spelet är släppt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Njaa... introt gjorde mig inte mer sugen på att köpa den här WoW-kopian i LOTR-miljö. ;P

WoW-kopian i LOTR-miljö? lol börjar bli lite patetiskt att allting jämförs med WoW som inte direkt har något själv att skryta med att dom var "först" med. Det är snarare frågan om att hitta rätt komponenter från andra spel numera i rätt kombination


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Fick aldrig känna på Betan så tji fick dem. Ingen Betatest = Inget köp.

Vad fan ska man köpa grisen i säcken för? *fnys*


signatur

Cordão de Ouro - [http://www.cordaodeouro.se]

Medlem

hmm var ingen vidare imponerande introfilm :/

Medlem
Skrivet av RAGE77:

Fick aldrig känna på Betan så tji fick dem. Ingen Betatest = Inget köp.

Vad fan ska man köpa grisen i säcken för? *fnys*

en beta är inte tänkt för att du ska få testa hur spelet är, tanken är att hjälpa utvecklarna med spelet innan releasen...

du syftar på en trial vilket säkert kommer iom releasen, alternativt kort därefter


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

med en beta får man ju känna på hur spelet är och eliminera buggar och liknande.
Hade jag kunna testat vanguard innan release hade jag inte lagt 400 bagare på det när det släpptes (inte för att det är dåligt men för att min dator inte pallar det).

1
Skriv svar