Om mellansekvenserna i C&C 3

Robot
Medlem
Om mellansekvenserna i C&C 3

Mitt ljud i mellansekvenserna laggar efter med mellan 1-5 sekunder. Fy skäms på dom.

Medlem

"Tricia Helfer: For me, one of the biggest things was simply Electronic Arts because I knew immediately it would be of a quality that I would want to be associated with."

hahahaha No more comments ^^


signatur

Fueled by coffee.

Inaktiv

Ahahaha, jag håller med dig totalt Jonkan lol

Medlem

Jag har inte haft något problem med ljudet. Däremot dog mitt splitternya grafikkort när jag spelade det, men det är knappast spelets fel :). Spelet är riktigt roligt och mellansekvenserna är mycket underhållande. Skönt att de pratar till spelaren igen, till skillnad från Tiberian Sun.

Medlem
Skrivet av Jonkan:

"Tricia Helfer: For me, one of the biggest things was simply Electronic Arts because I knew immediately it would be of a quality that I would want to be associated with."

hahahaha No more comments ^^

QFT

Inaktiv

Ta en titt i min tråd på pure pwnage forumen, där har jag postat länkar till många C&C filmer från dom gamla spelen (filmerna sitter ihop, så dom är typ 30-45 min var).
Högst rekommenderat för C&C fans.
Btw, det är också jag som har satt ihop filmerna...

Medlem

Haha knappast brudarna som sagt det utan de fick säkert läsa upp vad nån annan skrivit till de hahaha :D.

Min uppfattning av Grace Park och Tricia Helfer blev plötsligt något sämre. Och jag älskar BSG.

Citat:

For me, one of the biggest things was simply Electronic Arts because I knew immediately it would be of a quality that I would want to be associated with.

Låter som att hon har haft tur med de spel hon spelat. Om hon nu verkligen har spelat några.

Medlem

Hahaha, yes. Ärliga brudar ^^


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem
Skrivet av recover:

Ta en titt i min tråd på pure pwnage forumen, där har jag postat länkar till många C&C filmer från dom gamla spelen (filmerna sitter ihop, så dom är typ 30-45 min var).
Högst rekommenderat för C&C fans.
Btw, det är också jag som har satt ihop filmerna...

Shit vilka flashbacks

gj!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av recover:

Ta en titt i min tråd på pure pwnage forumen, där har jag postat länkar till många C&C filmer från dom gamla spelen (filmerna sitter ihop, så dom är typ 30-45 min var).
Högst rekommenderat för C&C fans.
Btw, det är också jag som har satt ihop filmerna...

Fuck va nice!

Du får jättegärna göra Red Alert 2 också samt såklart Tiberium Wars! <3

Medlem

Det tragiska är att till och med spelet producent, Amer Ajami (före detta GameSpot-anställd), ärligt verkar tycka att mellansekvenserna i C&C3 är riktigt bra, med ett högt produktionsvärde, om man lyssnar på pratet han hade med Gaming Steve.

Han t.ex. jämför dem med ett avsnitt av Battlestar Galactica, vilket -- som ett fan av BSG -- nästan var lite förolämpande. Han säger också att han tycker de lyckades ta FMV in i år 2007 utan att få det att verka cheesy, eller retro bara för retros skull, vilket även det är löjligt. Tittar man på sekvenserna så är det ju helt uppenbart att de måste vara medvetet cheesy, dåligt regisserade, och rent av kassa, bara för att få den där underbara retrokänslan

Men, det är väl EA i ett nötskal..

Medlem
Skrivet av recover:

Ta en titt i min tråd på pure pwnage forumen, där har jag postat länkar till många C&C filmer från dom gamla spelen (filmerna sitter ihop, så dom är typ 30-45 min var).
Högst rekommenderat för C&C fans.
Btw, det är också jag som har satt ihop filmerna...

*Borat* Very NICE!!!:up:

hehe kul och se en PP member här också!

1
Skriv svar