Harley-Davidson: Race to the Rally

Robot
Harley-Davidson: Race to the Rally

Nuförtiden är det brukligt att spel, i alla fall stortitlarna, hypas så mycket innan släpp att de redan på förhand är dömda att göra kunderna besvikna. Ibland dyker det emellertid upp spel man inte hört ett ord om, från en lika okänd utvecklare. Har man då tur är det ett originellt sådant som griper tag i en på grund av sin avskalade charm och nyskapande spelstil. Det här är inte ett av dem.


Medlem
Harley-Davidson: Race to the Rally testat

Kanske skulle vara kul att testa bara för att det verkar vara så dåligt

Medlem

Kul sätt att förstöra ett stort, välkänt varumärke. Påminner om spelet godfather som förstörde allt som godfather filmen stod för.
Hade jag varit CEO för HD hade jag aldrig släppt igenom något dyligt.

Inaktiv

Hmm, ungefär lika meningsfullt som att göra racerbåts-spel med fiskebåtar.
Vad går spelet ut på? Cruisa runt och hota Kappahl-butiker?

Medlem
Skrivet av hugge:

Hmm, ungefär lika meningsfullt som att göra racerbåts-spel med fiskebåtar.
Vad går spelet ut på? Cruisa runt och hota Kappahl-butiker?

Så här står det i andra stycket av recensionen.

"Poängen är att ta sig från Big Sur i Kalifornien till den stora årliga motorcykelsammankomsten i Sturgis, South Dakota. Färden dit är uppdelad i femton etapper där du ska köra ifrån dina medtävlare."

Inaktiv

Hur bra är det i förhållande till att åka motorcykel i typ GTA: San Andreas?

Medlem

Äh, Harley-Davidson var coolt på 90-talet, för det var ovanligt, nu är det inte fräckt längre.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Äsch ser kul ut. Ett spel som dock äger alla inom sin genre är lätt road rash- 1 & jailbreak till ps1. Typ åka runt o piska varandra med kedjor och plankor. Fett charmig grafik också

Medlem
Skrivet av Krigshot:

Äsch ser kul ut. Ett spel som dock äger alla inom sin genre är lätt road rash- 1 & jailbreak till ps1. Typ åka runt o piska varandra med kedjor och plankor. Fett charmig grafik också

road rash var ju grymt. Motoracer 1 och två var inte så illa heller.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Vad ska HA säga? (helvetesänglarna)


signatur

Jäh!

Inaktiv

vill ju nästan prova det..för att det var så dåligt. Inte för att jag kommer göra det.:P

Medlem

MotoGP 06 för de som har en 360?

Verkar riktigt kasst det där. Lite förvånad att ni ens testar sån skit.

Medlem

Flopp!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Redaktör
Skrivet av Dvorak:

Verkar riktigt kasst det där. Lite förvånad att ni ens testar sån skit.

Det är väl av godo att vi varnar för de riktiga bottennappen, så att ni läsare kan lägga era slantar på bra spel istället?


signatur
Medlem

Jo... men i min ögon så bör man alltid skippa ett spel som har ett varumärke i namnet och har sån utdaterad grafik.

Men jag håller med, det är bra att ni testar det så vi slipper.

MFC
Medlem
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av Dvorak:

Verkar riktigt kasst det där. Lite förvånad att ni ens testar sån skit.

Det är väl av godo att vi varnar för de riktiga bottennappen, så att ni läsare kan lägga era slantar på bra spel istället?

vaddå.. så du menar att den skiten kostar pengar?.. fyfan!

är glad att ni offrar er för sånt här mög


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Räckte att jag läste titeln på spelet, visste direkt att spelet var skit då.

Medlem
Skrivet av hugge:

Hmm, ungefär lika meningsfullt som att göra racerbåts-spel med fiskebåtar.
Vad går spelet ut på? Cruisa runt och hota Kappahl-butiker?

Kanske det roligaste jag läst i dag. Barntröjor ftw!:D

Medlem

åhå, låter som en remake på det gamla amigaliret harley davidson: the road to sturgis, när skulle ta sig till sturgis på kort tid genom amerikanska landskapet.

På amigatiden var det liret väldigt kul vad jag kommer ihåg, akta sig för snuten, plocka upp liftare och shoppa/tanka/tävla när man kom till städerna längs vägen.

Nu tror jag dock inte att det håller riktigt...

KoP
Medlem
Skrivet av Biermann:

åhå, låter som en remake på det gamla amigaliret harley davidson: the road to sturgis, när skulle ta sig till sturgis på kort tid genom amerikanska landskapet.

På amigatiden var det liret väldigt kul vad jag kommer ihåg, akta sig för snuten, plocka upp liftare och shoppa/tanka/tävla när man kom till städerna längs vägen.

Nu tror jag dock inte att det håller riktigt...

Tänkte precis föreslå det spelet.. men du hann före.. asch.. Harley Davidson liret på Amigan.. var inte så pjåkigt ändå när man börjar tänka på det. Kom ut 1990.. fanns ju inte så mycket att jämnföra med då i hojåkarväg. Bitvis riktigt mysigt att bränna runt på vägarna som en råbarkad "outlaw".

Harley Davidson 1990: [http://www.lemonamiga.com/games/details.php?id=488]

Medlem
Skrivet av KoP:

Tänkte precis föreslå det spelet.. men du hann före.. asch.. Harley Davidson liret på Amigan.. var inte så pjåkigt ändå när man börjar tänka på det. Kom ut 1990.. fanns ju inte så mycket att jämnföra med då i hojåkarväg. Bitvis riktigt mysigt att bränna runt på vägarna som en råbarkad "outlaw".

Harley Davidson 1990: [http://www.lemonamiga.com/games/details.php?id=488]

Aaaah det gamla härliga liret, var helt ok. Har för mig att det var en del pulande och köpande av snyggare tank, skärmar, fjädrar osv.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

hur testar man spelen?

Inaktiv

hur spelar/testar man spel på dena sida?

Medlem

Hur menar du? O_o


signatur

Videomupp

Inaktiv

går det o testa spelen på dena sida?

1
Skriv svar