Drakflygaren Lair plåtad

Robot
Medlem
Drakflygaren Lair plåtad

ska bli skoj och se om detta kan bli något...

Medlem

ja verkligen, det är lite annorlunda, det verkar vara det iaf

Medlem

Ett nytt Drakan Order of the Flame(Eller liknande)?! Need!

Medlem

En av anledningarna till att jag köpte en PS3

Medlem

Ser riktigt sjysst ut, dock har man inte råd med PS3...
Inte en 360 för den delen heller... =(

Medlem

När jag läste "drakflygaren" trodde jag man skulle flyga en drake. Alltså en sån där av tyg/plast med ett snöre till som flyger omkring i vinden

Medlem
Skrivet av Spectral:

När jag läste "drakflygaren" trodde jag man skulle flyga en drake. Alltså en sån där av tyg/plast med ett snöre till som flyger omkring i vinden

Kitesimulator


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

lol trodde det handlade om "pyro" först :D...aja verkar inte vara så hett det där liret iaf.


signatur

"All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time."

Medlem

verkar stenschysst, älskar arkadflygarlir, såååå trött på alla fps-kloner :dead:
Warhawk + detta då... hmm fan nu blir jag småsugen på en PS3 iaf


signatur

yolo

Inaktiv

Färska och färska. Jag såg dem för säkert mer än 1 månad sen. Hoppas man får se något nytt från spelet snart. Ser riktigt intressant ut. Factor 5 är väldigt duktiga på den här typen av spel.

Medlem

Heumm. Tänker inte köpa en PS3a, drakspel är juh alltid najs dock.. Men det här ser juh inte jätteballt ut dock, men 14 bilder säger inte speciellt mycket, speciellt när jag inte har kollat på alla. försenad till skolan juh. \o/

Inaktiv

gillade karaktärs designen.

Inaktiv

Fan då... Det verkar bra

Medlem

Ruskigt snyggt, men inte alls överdos av Bloom, vilket verkar vara rätt vanligt nuförtiden dock.


signatur

Fueled by coffee.

Inaktiv

påminner inte dom där sjöodjuren om 3dmarks demo? :>

Medlem

Åh, ett tillfälle för mig att flika in lite nostalgi.


signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Medlem
Skrivet av Phyrex:

Ett nytt Drakan Order of the Flame(Eller liknande)?! Need!

det var ett skojigt spel vill jag minnas!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Kantigt, gråt och stelt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Kantigt, gråt och stelt

Ussh ja! Animititionerna va inge vidare!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av Phyrex:

Ett nytt Drakan Order of the Flame(Eller liknande)?! Need!

Det spelet var grymt, riktigt skön mix av hack n' slash till fots och drak flygande. (Gillade hur pilarna i det spelet fastnade i monster, samt gick av om man råkade springa på den efter så man inte kunda plocka upp dem igen, och diverse sådana detaljer)


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Svag för drakar så det blir nog till att köpa om det inte blir alltför mycket slag nere på marken...intressant att se hur det här spelet blir.

Medlem

(måste bara anmärka på författaren av kommentaren ovanför mins användarnamn)

Ge mig detta spelet! Synd bara att man inte har en 1080p TV, eftersom detta spelet är optimerat för den upplösningen .. Får nöja med med 720p på min lilla 32".. Ser riktigt bra ut för att vara 1080p och av den skala som spelet faktiskt är, tycker jag . Hoppas det blir skoj också

1
Skriv svar