Tid, var försvinner den?

Medlem
Tid, var försvinner den?

Som ni säkert märkt så kommer det inte ut lika många inlägg som det brukade göra här på bloggen. Anledningen är simpel, förut var jag ledig men nu pluggar jag 100% (och jobbar smått på sidan av). Bristen av tid är märkbar och det ser inte ut att bli bättre framöver... MEN, bloggen kommer absolut inte läggas ner! Anledningen till varför jag startade bloggen var för att få ut mina tankar om spel, teknik eller vadsomhelst. Ibland vill man bara skriva ner det man tänker på och om man får en diskussion om det hela så blir det hela bara bättre. Tror jag inte skrivit om varför jag har bloggen innan... aja, nu vet ni i alla fall.

Men jag kommer nog alltid vilja skriva ner mina tankar så bloggen fortsätter, men uppdateras inte så ofta som jag gjorde förr (då satsade jag på ett nytt inlägg varannan eller var tredje dag) utan räkna med 1-2 inlägg i veckan. Allt är i mån av tid och innehåll som jag vill skriva om.

För de som är intresserade så pluggar jag nu Simulering och Spelutveckling på Örebro universitet och änsålänge har det varit väldigt kul. Att lära sig Python är kul och diskret matte är otroligt nog intressant

Tills nästa inlägg, ha det fint!

#blogg

Inaktiv
Tid, var försvinner den?

Frågan i rubriken var intressant. Min personliga teori är att tiden pressas ut i rymden och orsakar expansionen av universum!

Medlem

Jadu, det ämnet fyller nog en hel bok. Men intressant är det måste jag säga

Medlem

Vissa säger att tiden försvinner bakåt i den fjärde dimensionen.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

1
Skriv svar