Film: Ljuden i Medal of Honor: Airborne

Robot
Medlem
Film: Ljuden i Medal of Honor: Airborne

Grymt med ljudet från en av de få sista krigs planen i världen!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

instämmer, dock ska det mycket till för att jag ska bli intresserad. Dödstrött på ww2 temat.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Nog för att det är en genre i sig, men man hoppas lite att detta är sista sången därifrån, faktiskt.. Trivs bra med ex. Allied Assault i minnet, och endast det.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Musiken förstörde filmen och jag upplevden den därför mest som äckligt pampig (orden som sades i slutet spädde dessutom bara på den känslan).

Sedan har de också timeat musiken så den ständigt rullar på parallellt med motorljudet (även i ljudnivå). Är de rädda att folk på teh internets skall piratkopiera deras flygplansljud?

Medlem

Jag blev gråtfärdig av musiken... looooooooool löjligaste filmen på lääänge =P


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

jag har spelat in nåt som inte dom har fast jag säger inte vad, men det är även här frågan om något som det endast finns ett fåtal kvar av i hela världen.

Medlem

Ska bli riktigt kul med denna - som den ww2 fanatiker man är


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Xancerman:

jag har spelat in nåt som inte dom har fast jag säger inte vad, men det är även här frågan om något som det endast finns ett fåtal kvar av i hela världen.

Spelutvecklare som inte sålt sina själar?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

1
Skriv svar