Colin McRae: DIRT-trailer släppt

Robot
Medlem
Colin McRae: DIRT-trailer släppt

As snyggt! Liknar Motorstorm en aning


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Inte ingame?
Inte ingame?
Inte ingame?
Inte ingame?

Är det ingame dör jag, och denna gång på riktigt.

Tårögd va snyggt.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Vill ha!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Jävligt bra trailer. Gimme!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

fifan vad fint var det ingame så... <3

Medlem

Description: 1:16 of in-game footage

Mm säkert^^


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

1:16 of in-game footage står det på gamershell i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det är ingame Lääääängtar!

Medlem

niice!!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Tror nog det är ingame, skulle faktiskt (nästan) inte förvåna mig. Samma klass som Motorstorm!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

fan va snyggt, säkert köp till ps3:an!


signatur

Meep!

Medlem

Alla filmer jag sett hittills på Dirt har varit in-game och det ser riktigt lovande ut, främst som ett CMR-fan.. Måste väl säga att jag uppskattar rök-effekterna mest, vilket har varit ganska fattigt i de tidigare. Så så länge de håller gameplayet cmr så lär det bli grymt.
För att jämföra det man sett ifrån det och det man spelat motorstorm så kickar Dirt det med semla, om man nu är lite grafikkåt~
Dock lär man ju dra det till pc, som det nu ser ut ^^

edit: Efter att ha sett filmen nu så kan jag ju bara säga att den var lika in-game som första motorstorm-trailern.. Kolla upp de riktiga videosarna säger jag bara...


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Jo detta är ett måste Får se vad det blir till för plattform lutar ju nästan åt pc.n eller ps3.an med tanke på att båda har stöd för G25.an.

Medlem

Nästan så man fäller en tår då det är så jävla snyggt...
Fotorealistiskt är numer synonymt med CMR Dirt i mitt
uppslagsverk.

Medlem

*TAPPAR HAKAN* Mycket länge sedan man blev så häpen på grafiken som jag nu blev. Sjuk grafik, nu kanske man kan få användning av sitt 8800GTX Wow! Detta klår allt i sin väg.

Mest imponerad är jag på fysiken vilket ser ut att vara sjukt realistisk. Djupt imponerad, givet köp!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem

Fortfarande skeptisk till att det är in-game. Skulle kunna sätta en hundring på att det kommer "riktiga" in-game filmer sen.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Om du kollat på tidigare ingame bilder så är det exakt samma grafik

Medlem

http://media.pc.ign.com/media/826/826335/img_4430689.html
Borde visa rätt bra att det inte var in-game-motorn, men visst det är ju inte så långt ifrån som med andra titlar ^^


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Colin McRae Rally (det allra första) var så kul att köra! Älskar det spelet.
Tyckte väldigt mycket om 04 och 2005... ända tills jag körde Richar Burns rally... sen var det omöjligt att gå tillbaka till colin mcrae pga den urusla körkänslan.
Men kan ju hoppas att detta blir bättre på den punkten.
Tror dock knappast att detta är ingame.

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

http://media.pc.ign.com/media/826/826335/img_4430689.html
Borde visa rätt bra att det inte var in-game-motorn, men visst det är ju inte så långt ifrån som med andra titlar ^^

Ser ingen skillnad och du vet inte från vilken build den där bilden kommer ifrån heller.

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

http://media.pc.ign.com/media/826/826335/img_4430689.html
Borde visa rätt bra att det inte var in-game-motorn, men visst det är ju inte så långt ifrån som med andra titlar ^^

Nu börjar vi närma oss verkligheten en smula.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Det är väl in-engine iaf? Sjukt snyggt hursomhelst.

Medlem

Detta är såklart inte ingame. Kolla på Codemasters hemsida. De kallar filmen för "Dirt Intro FMV". Det är alltså introt till spelet.

Edit: Det ryktas om en ingame trailer på xbox live imorgon dock.

Medlem

Även om det inte var in-game var det en bra trailer. Har faktiskt inte kört något racing spel på flera år, kanske är dags att skaffa sig ett då det här ser oerhört bra ut.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Trailern var cool, förutom att "DiRT" loggan kommer för snabbt i slutet, man ser att bilen är för långt ifrån kameran.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

icke ingame = noll mening.

Inaktiv

OOoo, ser fram emot buggy-rally online, ska preja och "mösha" sönder motståndarna.

12
Skriv svar