Nytt om Hitman-filmatiseringen

Robot
Nytt om Hitman-filmatiseringen
Medlem
Nytt om Hitman-filmatiseringen

Han e väl mest känd för att vara en av poliserna i Gone In 60s.
Han liknar rätt mycket killen i Las Vegas serien. Josh Duhamel is his name.

Medlem

WOOT, Luc Besson Jag är såld!

Medlem

Om 47 också hade gjort samma min hade han nog sett lika drömsk ut som Olyphant gör på bilden. Om man tänker sig honom med kal hjässa och vredgad min så är han ganska lik 47

Diesel hade varit ett sämre val IMO

http://www.imdb.com/gallery/granitz/5713/Events/5713/12346210...

Lite bättre bild kanske


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Jag som hade hoppats på att Billy Zane skulle spela 47, men det är ju bättre än Vin Diesel som inte skulle passa som 47 för 5öre.

Inaktiv

Han får fan sluta le så jävla mycket och visa sin iskalla mördarblick desto mer!


signatur

Cordão de Ouro - [http://www.cordaodeouro.se]

Inaktiv
Skrivet av the wookiee:

WOOT, Luc Besson Jag är såld!

Producent. Han producerar typ varenda film som kommer ut ur frankrike som inte är ett drama.

Medlem
Skrivet av the wookiee:

WOOT, Luc Besson Jag är såld!

Léon - the professional

Medlem

Jag tycker att fortfarande att Jason Statham är perfekt för rollen som nummer 47.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Jag tycker att fortfarande att Jason Statham är perfekt för rollen som nummer 47.

Helt klart den bästa personen för rollen ja, men Timothy passar iaf bättre än Vin Diesel.. Får väl se om det blir nåt värt namnet.

Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av mr.bear:

Jag tycker att fortfarande att Jason Statham är perfekt för rollen som nummer 47.

Helt klart den bästa personen för rollen ja, men Timothy passar iaf bättre än Vin Diesel.. Får väl se om det blir nåt värt namnet.

Ye, hade det blivit Vin Diesel hade man förståt att det gått käpprätt åt skogen redan innan inspelningen hade börjat. Vi får väl se hur det går, om det är något spel man ska kunna göra en bra film av är det Hitman-spelen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Jag tycker att fortfarande att Jason Statham är perfekt för rollen som nummer 47.

Perfekt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av chopstiks:
Skrivet av the wookiee:

WOOT, Luc Besson Jag är såld!

Producent. Han producerar typ varenda film som kommer ut ur frankrike som inte är ett drama.

Tänkte säga dete också, men det stämmer inte riktigt. Han producerar några om året, javisst, men inte varenda en. Därmed inte sagt att rollen som producent är särskilt betydande för en films innehåll eller kvalitet - den är tvärtom ganska oväsentlig. Man kommer inte kunna säga "Oj det här var ju Luc Besson-kvalitet!" när man ser filmen, om man säger så.

Edit: Alltså, det jag försökte säga var att man inte kommer att kunna skymta Bessons fingeravtryck i filmens negativ.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Timothy Olyphant som 47 tror inte det. Skulle vilja se han som spelar Leon istället, väldigt bra film förutom den iriterande ungen som nästan förstör filmen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Night Hawk:

Timothy Olyphant som 47 tror inte det. Skulle vilja se han som spelar Leon istället, väldigt bra film förutom den iriterande ungen som nästan förstör filmen.

Här gick jag och trodde att det var relationen mellan den känslomässigt handikappade lönnmördaren, spelet av Jean Reno, och den unga flickan, spelad av Natalie Portman, som gjorde filmen intressant. Gary Oldmans överspelade polis är iof en rolig detalj...

On zee topic, personligen tycker jag killen har vissa lika drag, Diesel hade nog blivit lite för maffig.


signatur
Medlem
Skrivet av Mahone:

Jag som hade hoppats på att Billy Zane skulle spela 47, men det är ju bättre än Vin Diesel som inte skulle passa som 47 för 5öre.

LOL, Billy Zane, vad fan... Vad grundar du det beslutet på? Vilken insats får dig att välja honom? Fantomen? Titanic? w00t?

Jason statham ftw! Helt perfekt idé!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Timothy Olyphant som 47 tror inte det. Skulle vilja se han som spelar Leon istället, väldigt bra film förutom den iriterande ungen som nästan förstör filmen.

Jean Reno skulle aldrig passa som 47, men ack så grym han va i Leon.

Jason Statham skulle kunna passa som 47 men jag tror fortfarande att Billy Zane är den rätta mannen för jobbet, se bara på denna bild, de skriker ju Agent 47 om honom
http://www.imdb.com/gallery/ss/0216487/Ss/0216487/invincible_...

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Night Hawk:

Timothy Olyphant som 47 tror inte det. Skulle vilja se han som spelar Leon istället, väldigt bra film förutom den iriterande ungen som nästan förstör filmen.

Jean Reno skulle aldrig passa som 47, men ack så grym han va i Leon.

Jason Statham skulle kunna passa som 47 men jag tror fortfarande att Billy Zane är den rätta mannen för jobbet, se bara på denna bild, de skriker ju Agent 47 om honom
http://www.imdb.com/gallery/ss/0216487/Ss/0216487/invincible_...

Hohoh, 47 i en chokladask.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Night Hawk:

Timothy Olyphant som 47 tror inte det. Skulle vilja se han som spelar Leon istället, väldigt bra film förutom den iriterande ungen som nästan förstör filmen.

Jean Reno skulle aldrig passa som 47, men ack så grym han va i Leon.

Jason Statham skulle kunna passa som 47 men jag tror fortfarande att Billy Zane är den rätta mannen för jobbet, se bara på denna bild, de skriker ju Agent 47 om honom
http://www.imdb.com/gallery/ss/0216487/Ss/0216487/invincible_...

Just på den bilden påminner han en del om 47, men han är ju värdelös som skådespelare. Han skulle aldrig kunna ha den "attityden" som 47 har i spelen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Skrivet av skribb:
Skrivet av chopstiks:
Skrivet av the wookiee:

WOOT, Luc Besson Jag är såld!

Producent. Han producerar typ varenda film som kommer ut ur frankrike som inte är ett drama.

Tänkte säga dete också, men det stämmer inte riktigt. Han producerar några om året, javisst, men inte varenda en. Därmed inte sagt att rollen som producent är särskilt betydande för en films innehåll eller kvalitet - den är tvärtom ganska oväsentlig. Man kommer inte kunna säga "Oj det här var ju Luc Besson-kvalitet!" när man ser filmen, om man säger så.

Edit: Alltså, det jag försökte säga var att man inte kommer att kunna skymta Bessons fingeravtryck i filmens negativ.

Herregud sitt inte och skriv om saker du inte vet det minsta om. Låt någon med lite erfarenhet sköta den biten tack! Producenten har ju störst ansvar för filmen. Tror du tex det var endast skådisarna som gjorde Pulp Fiction till det den är? Om du vill gnälla får du väl se till att ha en poäng som verkligen håller och inte bara hitta på massa dynga?

Bra att det inte blev träbocken Vin Diesel.

Skrivet av Burzum Mashtar:

Bra att det inte blev träbocken Vin Diesel.

Ja du det tackar vi för, nu ser filmen ut att ha potential att bli något mer än en pengaindrivare.

Medlem
Skrivet av Grön:
Skrivet av skribb:
Skrivet av chopstiks:
Skrivet av the wookiee:

WOOT, Luc Besson Jag är såld!

Producent. Han producerar typ varenda film som kommer ut ur frankrike som inte är ett drama.

Tänkte säga dete också, men det stämmer inte riktigt. Han producerar några om året, javisst, men inte varenda en. Därmed inte sagt att rollen som producent är särskilt betydande för en films innehåll eller kvalitet - den är tvärtom ganska oväsentlig. Man kommer inte kunna säga "Oj det här var ju Luc Besson-kvalitet!" när man ser filmen, om man säger så.

Edit: Alltså, det jag försökte säga var att man inte kommer att kunna skymta Bessons fingeravtryck i filmens negativ.

Herregud sitt inte och skriv om saker du inte vet det minsta om. Låt någon med lite erfarenhet sköta den biten tack! Producenten har ju störst ansvar för filmen. Tror du tex det var endast skådisarna som gjorde Pulp Fiction till det den är? Om du vill gnälla får du väl se till att ha en poäng som verkligen håller och inte bara hitta på massa dynga?

Men luc besson sätter sitt namn på allt möjligt nu för att det skall sälja bättre. Alltså är inte hans namn en garanti för att det skall bli bra.

Han har ju med sitt namn som producent på inte mindre än 67 filmer det senaste 7 åren. Han har ju även vart manusförfattare för 22 under samma period (dom flesta säkert samma som dom 67) .Du kan ju räkna på hur mycket tid per film det blir och därmed gissa hur mycket hans inblandning kommer påverka slutresultatet.

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Night Hawk:

Timothy Olyphant som 47 tror inte det. Skulle vilja se han som spelar Leon istället, väldigt bra film förutom den iriterande ungen som nästan förstör filmen.

Här gick jag och trodde att det var relationen mellan den känslomässigt handikappade lönnmördaren, spelet av Jean Reno, och den unga flickan, spelad av Natalie Portman, som gjorde filmen intressant. Gary Oldmans överspelade polis är iof en rolig detalj...

Beror nog på vilken version av filmen man har sett. Den europeiska är den "riktiga" Director's Cut-utgåvan, medan den amerikanska är omklippt för att fokusera mer på action -- en ren förolämpning mot alla inblandade. Har man laddat ned den från nätet, är risken stor att man har fått den omklippta versionen, i vilken jag kan tänka mig att interaktionen mellan Portman och Reno kan kännas malplacerad.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Elefanten skall lira nr 47, hehe det blir kul att se
snart kommer kalle anka som 007

kvack kvack


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Night Hawk:

Timothy Olyphant som 47 tror inte det. Skulle vilja se han som spelar Leon istället, väldigt bra film förutom den iriterande ungen som nästan förstör filmen.

Jean Reno skulle aldrig passa som 47, men ack så grym han va i Leon.

Jason Statham skulle kunna passa som 47 men jag tror fortfarande att Billy Zane är den rätta mannen för jobbet, se bara på denna bild, de skriker ju Agent 47 om honom
http://www.imdb.com/gallery/ss/0216487/Ss/0216487/invincible_...

Just på den bilden påminner han en del om 47, men han är ju värdelös som skådespelare. Han skulle aldrig kunna ha den "attityden" som 47 har i spelen.

Nu saknar väl iofs 47 en speciell attityd, han är en stel och iskall mördare som saknar personlighet, hur svårt ska de vara att spela en sån? Kanske lite svårare än att spela Terminator

Medlem

Bah, han har jue Personlighet så det bara ryker om det!
Om dom skulle stoppa in bara en skådespelare som inte kan agera
så slutar det det i katastrof. En skådespelare ska ha glimten i ögat och man ska se vad en kallblodig Hitman är som person. Annars så kan dom bara stoppa in Charlie Sheen eller Steven Seagal som 47.

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Night Hawk:

Timothy Olyphant som 47 tror inte det. Skulle vilja se han som spelar Leon istället, väldigt bra film förutom den iriterande ungen som nästan förstör filmen.

Jean Reno skulle aldrig passa som 47, men ack så grym han va i Leon.

Jason Statham skulle kunna passa som 47 men jag tror fortfarande att Billy Zane är den rätta mannen för jobbet, se bara på denna bild, de skriker ju Agent 47 om honom
http://www.imdb.com/gallery/ss/0216487/Ss/0216487/invincible_...

Just på den bilden påminner han en del om 47, men han är ju värdelös som skådespelare. Han skulle aldrig kunna ha den "attityden" som 47 har i spelen.

Nu saknar väl iofs 47 en speciell attityd, han är en stel och iskall mördare som saknar personlighet, hur svårt ska de vara att spela en sån? Kanske lite svårare än att spela Terminator

Tror att de krävs en hel del för att få den typen av roll att verkar levande. Vem som helst kan väl stå och vara stel som ett jävla fån, men hur bra blir det tror du? Varför ens anlita en professionell skådespelare? Då är det väl bättre att de ger sig ut på en look-a-like-jakt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv
Skrivet av Grön:
Skrivet av skribb:
Skrivet av chopstiks:
Skrivet av the wookiee:

WOOT, Luc Besson Jag är såld!

Producent. Han producerar typ varenda film som kommer ut ur frankrike som inte är ett drama.

Tänkte säga dete också, men det stämmer inte riktigt. Han producerar några om året, javisst, men inte varenda en. Därmed inte sagt att rollen som producent är särskilt betydande för en films innehåll eller kvalitet - den är tvärtom ganska oväsentlig. Man kommer inte kunna säga "Oj det här var ju Luc Besson-kvalitet!" när man ser filmen, om man säger så.

Edit: Alltså, det jag försökte säga var att man inte kommer att kunna skymta Bessons fingeravtryck i filmens negativ.

Herregud sitt inte och skriv om saker du inte vet det minsta om. Låt någon med lite erfarenhet sköta den biten tack! Producenten har ju störst ansvar för filmen. Tror du tex det var endast skådisarna som gjorde Pulp Fiction till det den är? Om du vill gnälla får du väl se till att ha en poäng som verkligen håller och inte bara hitta på massa dynga?

Regissören? Manusförfattaren? Kostym? Scenografen? Stuntmännen? Specialeffektskillen?

Känns mer som de gjorde den till vad den är än producenten. Han fixar pengarna och ser till att investerarna får ut mer än de betalat genom att hålla koll på filmets team.

Medlem
Skrivet av chopstiks:

Regissören? Manusförfattaren? Kostym? Scenografen? Stuntmännen? Specialeffektskillen?

Känns mer som de gjorde den till vad den är än producenten. Han fixar pengarna och ser till att investerarna får ut mer än de betalat genom att hålla koll på filmets team.

Och hur skulle de ens kunna arbeta på filmen om det inte vore för producenten? Det är producenten som ser till att allting fungerar som det ska både ekonomiskt och kreativt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

12
Skriv svar