360 Elite fotad, Sony välkomnar konsolen

Robot
360 Elite fotad, Sony välkomnar konsolen
Medlem
360 Elite fotad, Sony välkomnar konsolen

Nu börjar slaget!! :O:D


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Men utan hddvd så kasst..

Medlem

det var iof snålt att man inte får någon HD-DVD. med tanke på priset :S

Medlem

Kommer troligtvis köpa denna om cirka 10 år


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Inaktiv

signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Inaktiv

Kräver en HDMI signal my ass, skulle vara roligt att ta ett snack med nån sån där Sony PR snubbe.

Nåja Elite var jävligt snygg måste jag säga, men föredrar den vita iaf HDDn blir ett självklart köp dock.
Kan inte påstå att HDMI skulle göra särskilt mycket för mig men aja bra att det finns.

Medlem

om nåra år kommer blu-ray piska alla 360 spel för dvd är ingenting idag, utvecklare behöver mera utrymma och kan skapa ännu mäktigare spel, om gears of war fick plats på en dvd9 skiva tänk om de hade släppt det först på hd-dvd vilken kvalité dom kunde bygga.

Medlem

SWEBarb: http://www.gamesfirst.com/index.php?id=1132

Och va fan liksom.. Xbox 360 Elite?
Hur mer fjortis kan en konsol heta?
Det skulle ifall så vara om dom kallade den Xbox 360 1337.
Först 360 för den skulle vara cool o inte heta 2. Sedan Elite för att visa hur bäst det än.. LAMT!

Medlem

Det handlar inte bara om diskutrymme, det måste få plats i minnet också. Visserligen kan man ju streama content, men även disköverföringhastigheten och accesstiden är begränsad. Diskutrymme och minnesutrymme måste ju stå lite i proportion till varandra, du kan iaf inte klämma in hur stora grejer som helst...


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem
Inaktiv

SWEbarb - finns något som heter 2st dvd-skivor eller flera

Medlem

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Man tackar för bilderna WaltX!

Medlem

har köpt och sålt en 360, och kommer köpa en ps3, men den här var faan jävligt sexig!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

blir också bara hårddisken för mig. jag gillar min vita

Medlem

Blir nog så för mig också, föredrar den vita versionen.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Kul för de som finner någon nytta med de nya funktionerna hehe Tror dock personligen att ja behåller min gamla för ja är ju i princip bara intresserad av att spela spel på den så

Medlem
Medlem

Alla som tror att Blue-Ray spelaren i PS3'an är "bäst" har helt fel. Beviset har ni inlägget ovan!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag har för mej att det talades om att det kanske skulle dyka upp en svalare=tystare variant efter övergång till mindre transistorer i cpu'n...... stämmer detta.... implementeras detta i så fall i denna modell?

Flakmonkey
Skrivet av bece:

Jag har för mej att det talades om att det kanske skulle dyka upp en svalare=tystare variant efter övergång till mindre transistorer i cpu'n...... stämmer detta.... implementeras detta i så fall i denna modell?

Det kommer åtminstone inte i denna model

Medlem

^-- Nej, det kommer i nästa modell som släpps i slutet av nästa år.

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Alla som tror att Blue-Ray spelaren i PS3'an är "bäst" har helt fel. Beviset har ni inlägget ovan!

Lär komma en firmware fix... Om inte annat så lär man kunna få 720p om man kör linux och spelar upp den därifrån.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Elit är skit, ned med staten och kapitalet


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Årets sämsta namn LOL säger jag bara !

Medlem
Skrivet av WaltX:

Alla som tror att Blue-Ray spelaren i PS3'an är "bäst" har helt fel. Beviset har ni inlägget ovan!

Eller så är folk sura för att dom lyssnade på den där säljaren på OnOff, som övertygade dig att köpa TV apparater som var redo för någonting som inte var bestämt hur det skulle vara?
Ingen HD-TV, HD-DVD eller BluRay fans att se på eller köpa när du köpte din "HD-Ready" tv.
Om man dessutom läser noga så stöder hans RECIVER inte upplösningen 1080i som PS3:an vill spela upp det i.
Smällar man får ta när man ska vara först att ha allt som är nytt.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Här här ni lite mer info ang denna lilla maskin.

Videointervu med Albert Penello

1
Skriv svar