Xbox 360 Elite bekräftad

Robot
Medlem
Xbox 360 Elite bekräftad

det är ju sagt att när de är slutsålda, så ska de vita vanliga Xboxarna få samma specs, premium då alltså.

Inaktiv

De kan ju knappast ge "elite" xboxarna högre prestanda.

Medlem

Hmm, man kanske kan byta in sin 360 mot den här i diverse butiker? Jag måste kolla med de lokala butikerna om dem har något sånt planerat.

Medlem

Blir en större hårddisk när det börjar löna sig, men än så länge så verkar den gamla duga gott och väl. Men när alla bra spel (mass effect, forza2 etc) som utlovar gott om extra material via live kommer så lär man måsta inköpa en större hd.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Hmm, man kanske kan byta in sin 360 mot den här i diverse butiker? Jag måste kolla med de lokala butikerna om dem har något sånt planerat.

Det jag har hittat så har MS inte någon "trade-in" option... tyvärr.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Perfekt att man inte inhandlat Xbox360 än då


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Det var ju ändå givmildt av MS att släppa 120 gigs disken separat då det verkligen kommer behövas när de nu släpper Video Marketplace här i Europa.

Får ju inte plats med så himla mycket HD-upplösta filmer på de ~10 gig man har nu direkt


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av Bazil:

De kan ju knappast ge "elite" xboxarna högre prestanda.

Konsoller får aldrig högre prestanda då de ska vara en standard.

Själv så tycker jag att den va ful, den ser mycke lyxigare ut om den är vit, hade varit ok om den hade haft pianolack som PS3.

Medlem

Den vart snygg ändå, faktiskt..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

"...dessvärre kommer maskinen fortfarande låta som två dammsugare"

Medlem

Hittade dessa bilder:

Xbox 360 Elite i full produktion!
Xbox 360 i full produktion (2)!
120 Gb HDD!

Bilderna är tagna med en dålig kamera, satt bilderna är inte i bästa skick.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

ser nice ut i svart


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

oyeah


signatur

- Jag Står Ensam Med Ett Rostigt Järnrör Omgiven Av Dysterhet I Ett Vitt Tyst Helvete -

Inaktiv

Desperation över att PS3n kommer att dominera marknaden...? Microsoft är mästarna på att släppa olika versioner av samma sak...


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem
Inaktiv

1800 kr för en 120 GB, lite att ta i kanske...

Medlem

Skulle ha haft HDDVD tycker jag, helt onödigt släpp annars.

Medlem
Skrivet av nkembo:

Desperation över att PS3n kommer att dominera marknaden...? Microsoft är mästarna på att släppa olika versioner av samma sak...

*harkel* Nintendo och deras Gameboys? Sen så finns det ju två version av PS1an, PS2an och en ny version av PSPn är också på väg så MS är inte direkt först ut...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Black is the sexyness. \o/. Vette fan om jag är sugen att lägga ut såpass mycket mer pengar dock, blir juh 2-3 månader till att spara pengar på då.. Och jag är snorfattig just nu.. Argh

Medlem

Enda som stör mig med detta är att jag inte kommer få en hdmi-utgång till min box. 120hd:n är ju bara att köpa om det skulle vara aktuellt.


signatur

I fart in your general direction

Inaktiv

* nkembo*

* Desperation över att PS3n kommer att dominera marknaden...? Microsoft är mästarna på att släppa olika versioner av samma sak... *

är inte sony det då ?
dom släppte ps2 och sen en slimmad ps2 . är det inte samma sak fast annat utseende också ?
lol

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Skulle ha haft HDDVD tycker jag, helt onödigt släpp annars.

Ditto :$

1
Skriv svar