Nytt Company of Heroes på gång

Robot
Inaktiv
Nytt Company of Heroes på gång

Fixa så att man kan lira som tysk i SP den här gången. Börjar bli segt att lira som jenkare som man är tvingad till i nästan alla WW2-spel som har SP.


signatur

War never changes.

Medlem

hoppas de gör liret lite mer.. realistiskt.. COH var på tok för arkadigt, mer soldiers-style plix!

Medlem

Tycker Relic ska göra Dawn of War 2 (på Company of Heroes motorn då!). GIEF!

Medlem

Nog för att CoH är de bästa strategispelet på väldigt länge men jag är så trött nu på den här typen av spel. In med lite mer nytt, och då ska de verkligen vara nytt och inget Sci-fi eller WW3, in med klubbor och stenar och låt oss slåss som riktiga män istället

Medlem

Hoppas de slänger in lite ryssar nu då

Medlem
Skrivet av Charstone:

Tycker Relic ska göra Dawn of War 2 (på Company of Heroes motorn då!). GIEF!

Word!

Medlem

Instämmer med ovanstående, vore kul att spela tom tysk eller ryss i SP. Få spel idag ger möjligheten att spela som tysk, fler som ryssar, men ändå inte många.

BTW, har dom inte sagt att ett nytt DoW baserat på CoH-motorn är på gång?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

ni som vill lira som tysk och ryss, lira soldiers: heroes of ww2 ;P

Inaktiv

Detta var väl ingen vidare överraskning. Håller med många av er, är less på att bara springa runt som jänkare i SP. Helst ser jag att man får spela som ryssar.

Medlem

YAY, CoH2!

Katana: SHoWW2 är ett underbart spel, men får minus för de löjliga dialekterna av engelska

Inaktiv

Känns som att follow-up i detta fall innebär expansion pack?

Bt
Medlem
Skrivet av zaphiren:

Fixa så att man kan lira som tysk i SP den här gången. Börjar bli segt att lira som jenkare som man är tvingad till i nästan alla WW2-spel som har SP.

Bf1942 finns.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

SOVIET UNION FTW !

Medlem

Underbara nyheter! Jag är överlycklig! Dock visste jag redan om det. Sedan är DoW2 på G med en uppgradera motor från CoH. En bekant är beta testare och på så sätt fått lite inside nyheter


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Bt:
Skrivet av zaphiren:

Fixa så att man kan lira som tysk i SP den här gången. Börjar bli segt att lira som jenkare som man är tvingad till i nästan alla WW2-spel som har SP.

Bf1942 finns.

Ja, men det är ett FPS.

Skrivet av Katana:

ni som vill lira som tysk och ryss, lira soldiers: heroes of ww2 ;P

Tyvärr långt ifrån samma klass som CoH. Vi vill spela som ryss och tysk i CoH!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av redmac:

Underbara nyheter! Jag är överlycklig! Dock visste jag redan om det. Sedan är DoW2 på G med en uppgradera motor från CoH. En bekant är beta testare och på så sätt fått lite inside nyheter

Du är min hjäte den här veckan.

Inaktiv
Skrivet av Bt:

Bf1942 finns.

Singelplayer-kampanjen i Bf1942 är kass eftersom spelet är gjort för MP.

Har för mig att Soldiers: Heroes of WW2 innehåller StarForce vilket gör att det går fetbort för min del Rätta mig gärna om jag har fel.


signatur

War never changes.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Underbara nyheter! Jag är överlycklig! Dock visste jag redan om det. Sedan är DoW2 på G med en uppgradera motor från CoH. En bekant är beta testare och på så sätt fått lite inside nyheter

Läck-läck-läck! Blir det 'Nids?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:
Skrivet av redmac:

Underbara nyheter! Jag är överlycklig! Dock visste jag redan om det. Sedan är DoW2 på G med en uppgradera motor från CoH. En bekant är beta testare och på så sätt fått lite inside nyheter

Läck-läck-läck! Blir det 'Nids?

Fick faktiskt inte veta mer, då han hade skrivit på en DEA eller vad avtalet hette. Jag frågade om jag fick se några tidiga screens ,men han sa att det skulle vara för stor risk då han kunde bli stämd för det. Angående arbetet på Dow2 så är det i ett tidigt skede, så det lär dröja ett bra tag innan officiella screens. Han hade bara fått se en kort notis att de börjat arbeta på en uppföljare och att de ska använda en uppgraderad motor av CoH.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Excerion:
Skrivet av Charstone:

Tycker Relic ska göra Dawn of War 2 (på Company of Heroes motorn då!). GIEF!

Word!

Relic är stort nog att utveckla flera titlar samtidigt.
Samtidigt som Company of Heroes utvecklades tex Dark Crusade, The Outfit och ett fjärde hittills oavslöjat spel.

Tror förövrigt inte alls att det nya CoH-spelet är en uppföljare i form av Company of Heroes 2, utan snarare en expansion för tex ryssarna.

(PS: Dawn of War 2 med CoH-motorn är ju en självklarhet som inte ens behövs diskuteras )


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Verkar inte vara någon bra beta-testare, den där polaren du har redmac :/

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Verkar inte vara någon bra beta-testare, den där polaren du har redmac :/

hehe, jasså? Kan inte svara för honom, bara berättade vad jag fick höra, och hittills har det stämt då det nu blev officiellt..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av the wookiee:

Verkar inte vara någon bra beta-testare, den där polaren du har redmac :/

hehe, jasså? Kan inte svara för honom, bara berättade vad jag fick höra, och hittills har det stämt då det nu blev officiellt..

Jamen det är det här som händer. En NDA är till för att följas, det är inte okej att skvallra till en kompis. Kompisen går till ett forum och berättar för ännu fler. Inget ont mot dig eller din kompis, men sånt här kan skada företag (Och sist jag kollade så är det inte bra när företagen som skapar våra favoritspel blir skadade, ekonomiskt eller inte)

Jag vill vara tysk FFS inte mer jänkare inte mer britt och inte mera sovjetspelare.......ska de göra mer ww2 spel borde det vara lag på att göra en tysk singleplayer story också..........Annars kommer jag inte köpa ett endaste ww2 lir till därmed basta!!!! (weee måste andas)


signatur
Medlem
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av redmac:
Skrivet av the wookiee:

Verkar inte vara någon bra beta-testare, den där polaren du har redmac :/

hehe, jasså? Kan inte svara för honom, bara berättade vad jag fick höra, och hittills har det stämt då det nu blev officiellt..

Jamen det är det här som händer. En NDA är till för att följas, det är inte okej att skvallra till en kompis. Kompisen går till ett forum och berättar för ännu fler. Inget ont mot dig eller din kompis, men sånt här kan skada företag (Och sist jag kollade så är det inte bra när företagen som skapar våra favoritspel blir skadade, ekonomiskt eller inte)

jo jag förstår dig iof, dock har jag inte nämnt något som chockerar någon. Att en uppföljare till DoW är ju inte helt oväntat.. men I get your point


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Hoppas dom lägger till SP för Tyskar, skulle vara kul att få spela Japaner också ..kanske lite Sjöstrider? ..kanske kommer i COH 3-4 ?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Om ni vill ha lite mer realistisk RTS så kommer Theater of War snart.


signatur

Japp, jag är skitkass på att stava, hoppas att du kan ha överseende med det :-)

Inaktiv
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av redmac:
Skrivet av the wookiee:

Verkar inte vara någon bra beta-testare, den där polaren du har redmac :/

hehe, jasså? Kan inte svara för honom, bara berättade vad jag fick höra, och hittills har det stämt då det nu blev officiellt..

Jamen det är det här som händer. En NDA är till för att följas, det är inte okej att skvallra till en kompis. Kompisen går till ett forum och berättar för ännu fler. Inget ont mot dig eller din kompis, men sånt här kan skada företag (Och sist jag kollade så är det inte bra när företagen som skapar våra favoritspel blir skadade, ekonomiskt eller inte)

Men om ett företag vill hålla spelet totalt hemligt så släpper de väl inte ut det till vanliga spelare, NDA eller inte. Till och med de kan nog räkna ut att spelet kommer att nämnas för en och annan kompis. Nu hade ju kompisen dessutom sagt nej till att visa screens så jag skulle till och med drista mig till att kalla honom en vettig betatestare :).

Now, about that leak...

1
Skriv svar