Nya Jetpac filmat, släpps nu på onsdag

Robot
Medlem
Nya Jetpac filmat, släpps nu på onsdag

Trodde det skulle vara en remake på det andra Jet pack-spelet som släpptes till DOS typ i mitten på 90-talet :/ Å andra sidan har jag inget 360 heller, så det påverkar inte mig ^_^

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Trodde det skulle vara en remake på det andra Jet pack-spelet som släpptes till DOS typ i mitten på 90-talet :/ Å andra sidan har jag inget 360 heller, så det påverkar inte mig ^_^

Det spelet du tänker på heter "JetPack", inte "Jetpac".

Medlem

Filmen får min cpu att jobba på 100% Kändes mer som ett bildspel än en film alltså

(jepp, har testat andra filmer i filmarkivet och de strulade inte.)

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av Steffe@Swec:

Trodde det skulle vara en remake på det andra Jet pack-spelet som släpptes till DOS typ i mitten på 90-talet :/ Å andra sidan har jag inget 360 heller, så det påverkar inte mig ^_^

Det spelet du tänker på heter "JetPack", inte "Jetpac".

Ahh, jo det stämmer nog bättre. Blev lite fundersam på årtalet i artikeln först, men det visade ju sig inte vara det jag trodde först Före min tid som dom säger.

Medlem

Spelet förvirrade inte alls mig, och jag förstog 100% av vad spelet går ut på.. typ


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Filmen får min cpu att jobba på 100% Kändes mer som ett bildspel än en film alltså

(jepp, har testat andra filmer i filmarkivet och de strulade inte.)

Du kanske har för trött processor eller någe vajsing med codecen?
Var dom andra filmerna du provade i samma upplösning? (1280x720)

inget problem med filmen här iallafall


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

um....denna laggar för mej med...konstigt nog...fungerat felfritt hitils...
det är bara denna det är strul med...andra filmer funka perfekt


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

1
Skriv svar