Ny trailer från Bioshock

Robot
Medlem
Ny trailer från Bioshock

lite halvskum trailer om jag får säga så

Medlem

Lite tråkigt men ändå nice


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

mysigt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

I speldatabasen (här på FZ) står det att spelet ska släppas till PC, 360 och PS3 men det har väl aldrig bekräftats att det ska släppas till PS3? På den officiella hemsidan står det endast PC och 360.

EDIT: Glömde att kommentera trailern. Ser verkligen fram emot BioShock men den här trailern var ju inte direkt något att hänga i granen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Ser verkligen fram emot BioShock men den här trailern var ju inte direkt något att hänga i granen.

Det är ju för att det var en teaser och inte en trailer... teasers är irriterande


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

vad är grejen liksom?

Medlem

Det här är ju perfekt, visar lite av miljöerna samt ger en skum mörkare stämning än många trailers har.

Sometimes simplicity is best..

Medlem

Någon mer än jag som tyckte att fotstegen lät som om de kom ifrån Thief 3? xD

Ska bli intressant att testa detta spel. Hoppas dock att det kommer ett demo, för det verkar inte så coolt att jag köper det utan att testa.

Medlem

Uää. måste ALLA dagens FPS vara mörka mer eller mindre?
*undrar om det är bara jag som inte orkar med allt mörker*


signatur

Bara gör det.

Medlem

Vilken sorts mörker menar du? Dysterts eller grafiskt mörkt?

Personligen gillar jag inte grafisk Doom 3 mörker och på den punkten så är Bioshock helt klart ljusare. Har inte sett en enda skugga som är så pass mörk att man inte ser något i det.

Medlem

Mörkt! slutar med att man springer i kolsvarta rum/gångar/kloaker med en jävla ficklampa! =D

Att ett spel är i en mörk och dyster värld typ warhammer 40k gillar jag starkt.

Men att springa runt i mörka rum med monster och en ficklampa som ett offer... nej tack


signatur

Bara gör det.

Medlem

Hittills har det inte sett ut så att man behöver ficklampa...

Medlem
Skrivet av Kaleid:

Hittills har det inte sett ut så att man behöver ficklampa...

Håller med om det iofs. Men många SS visar rum med bara delar upplysta =P

Aja, det är en undervattensstad som gått åt helvete om jag förstått rätt. Så, bara en tidsfråga ang total mörker =D

Men nog hoppas jag på annorlunda Lirar STALKER just nu, och tja.. guess what. jag är i kloaker och springer runt med ficklampa =D


signatur

Bara gör det.

Medlem

Usch vilken läskig sak, bara jag som fick en obehaglig känsla av den där teasern?

Medlem
Skrivet av Groggo:

Mörkt! slutar med att man springer i kolsvarta rum/gångar/kloaker med en jävla ficklampa! =D

Att ett spel är i en mörk och dyster värld typ warhammer 40k gillar jag starkt.

Men att springa runt i mörka rum med monster och en ficklampa som ett offer... nej tack

Det är ju kul ju, det gäller på att bajsa på toaletten innan man spelar.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

1
Skriv svar