Helgläsning hos Din Teknik

Robot
Inaktiv
Helgläsning hos Din Teknik

Reklam?

Visst schysst tidning men jag frågar mig, hur mkt pengar får fz för detta.

Antikvitet

Inte ett öre. Din Teknik är våra vänner på redaktionen och självklart berättar vi gärna vad som händer hos dem.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Redaktör

Vi ligger på samma förlag (liksom PC Gamer, Super Play och massa andra tidningar), så det känns ganska naturligt att tipsa om vad de andra har för sig, särskilt när det som i detta fall handlar om fritt tillgängliga artiklar.


signatur
Medlem

Tidningen är död, länge leve Internet!

Inaktiv

En liten fråga bara, vad gör förlaget för fz? >_> Jag menar... Genererar de pengar? Skapar kontakter? Snor pengar? Eller va?

Inaktiv

förhoppningsvis så ger dom fz killarna lite cash som tack för alla hundratals timmar som dom lagt ner på sajten sedan starten, lite lön för mödan osv osv

Medlem

kul tips


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Det är ju kul att ni delar kontor, men vad är kopplingen till spel?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Kul artikel men jag kommer nog inte köpa en papperstidning igen känns det som. Kanske nästa gång jag åker tåg... sist var i början av 90-talet.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Det är ju kul att ni delar kontor, men vad är kopplingen till spel?

Med tanke på att dom flesta gamers är just teknik tokiga så tycker jag att nyheten/tipset passar utomordentligt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Antikvitet

Notumforce: Och det var precis vårt syfte.

För er som inte prövat än, Din Teknik är en lite annorlunda tidning som handlar mer om teknikkonsumenten än om tekniken. Jag, som jobbar på ett tidningsförlag, läser ändå nästan aldrig tidningar med Din Teknik har blivit undantaget som bekräftar regeln. Den är riktigt bra, ge den en chans. Dessutom är de ju våra förlagskompisar, så om det går bra för DT så går det bra för FZ, och vice versa.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Visst, jag vill gärna se mer pryl- och tekniknyheter, om konsolspelen får en separat sida...


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Vi som vill läsa om enbart datorer få det sämre.

M3 finns där dom skriver om det bästa. Microdatorn är borta iom namnbyte osv.

Gärna en tidning om allt möjligt men jag vill ha en renodlat datortidning. Finns ingen anledning att läsa om hemelktronik när det är datorer man är intresserad av. När det väl närmar sig köp köper jag gärna en hemelktroniktidning.

Medlem

trevlig sida, men svårt att läsa länkarna till höger när de är ljusblåa på vit bakgrund.


signatur

thank you, come again

Medlem

Inte för att verka gnällig eller sur men denna nyhet, vare sig de är vänner eller inte, har inget med FZ att göra. Nu va ju iofs artikeln underhållande men de faller utanför FZs inriktelse. Ok om han hade varit spelkär men de verkar han ju inte vara, de verkar vara kameror som gäller för herr Rheborg. Ni har ju en massa länkar till andra samarbetspartners som Sweclockers och Hype, kan ni inte klämma in Din Tekniks nyheter där istället för att blanda in de i spelnyheterna?

Medlem

Ställer mig lite kluven till sådanna här nyheter på fz.

Medlem

Har egentligen inget emot detta. Fast, eftersom det är ännu ett tillfälle att sparka lite på min favoritspelnyhetsportal så kängar jag på och säger att det kanske var lite fel att rubricera den som en "het nyhet".

Det gör ju att äkta "heta nyheter" som faktiskt är intressanta och spelrelaterade minskar lite i värde, om vad som helst kan dyka upp där. Spelrelaterat eller ej. Hett eller ej.

Antikvitet
Skrivet av Kyraal:

Har egentligen inget emot detta. Fast, eftersom det är ännu ett tillfälle att sparka lite på min favoritspelnyhetsportal så kängar jag på och säger att det kanske var lite fel att rubricera den som en "het nyhet".

Det gör ju att äkta "heta nyheter" som faktiskt är intressanta och spelrelaterade minskar lite i värde, om vad som helst kan dyka upp där. Spelrelaterat eller ej. Hett eller ej.

Jag håller med dig. Vi har det här i åtanke till nästa gång det kan tänkas bli aktuellt.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Köpte Din Teknik för några veckor sen. Väldigt intressanta och varierande artiklar.

Inaktiv

I Din Teknik denna månad så står det ju om grafikkort. Grafik och spel hängde ihop sist jag kollade... eller?

Din Teknik är i alla fall den bästa tekniktidning jag har läst. ME LÖVS


signatur

Tryck det på en T-shirt.
www.teazeart.se

Medlem

Visst, jag kan erkänna att jag själv tyckte det verkade lite skumt, men det är ju onödigt att gnälla över något som detta.
Går det bra för DT så går det bra för FZ, som John själv säger.
Personligen tycker jag det var en artikel som var ganska intressant, och tidningen ger mig säkert en del att läsa om.
Om ni inte vill läsa Din Teknik i framtiden så är det ganska enkelt att inte göra det, men en upplysning om att tidningen finns skadar ingen

Edit: Tack för en bra sida, FZ-redaktionen

1
Skriv svar