130.000 köpte Bionic Commando Rearmed första veckan

Inaktiv
130.000 köpte Bionic Commando Rearmed första veckan

Vår producent, Ben Judd, på Capcom gick ut med försäljningssiffrorna för första veckan. Det visade sig att det köptes 130.000 Bionic Commando Rearmed via XBox Live, Playstation Network och PC.

Vi berättade om att vi sken som solen när gode Major Nelson offentliggjorde listan över sålda spel, vi har fortfarande ett stor smil från öra till öra. Jokern skulle vara avis.

[http://www.bioniccommando.com/us/blog_entries/view/354
Läs hela inlägget på BionicCommando.com-bloggen här >>>]

#blogg

Inaktiv
130.000 köpte Bionic Commando Rearmed första veckan

Man tackar för ett grymt bra spel! Superkul att lira co-op med polare på Ps3n. Hoppas det fortsätter gå bra för spelet.

Medlem

Ja, vi (i alla fall jag) är stolta att ha er på GRIN som svenska spelutvecklare. Det var länge sedan jag spelade ett sådan här utmanande och roligt spel, tack!


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem

Fenomenalt spel! Är precis allting som var bra med NES-utgåvan och allting som man störde sig på där har ni fixat! Enastående

Medlem

Det låter faktiskt otroligt lite. Personligen så gillade jag verkligen inte demon och tycker att spelet är oerhört primitivt och saknar underhållningsvärde.

Medlem
Skrivet av kebbe_90:

Det låter faktiskt otroligt lite. Personligen så gillade jag verkligen inte demon och tycker att spelet är oerhört primitivt och saknar underhållningsvärde.

Det är ju en remake på ett gammalt spel Men det faller väl inte i allas smak förståss


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

1
Skriv svar