Microsoft besökte PS3-lanseringen

Robot
Medlem
Microsoft besökte PS3-lanseringen

LAUGH OUT LOUD!!!! hahaha nice microsoft...Pwned Sony!

Medlem

Haha, klockrent gjort Microsoft. Säg vad ni vill, men företaget har humor.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Hahaha, humor och lite baktanke med det. Lite roligt faktiskt.

Medlem

Coolt


signatur
Medlem

Bättre sent med bättre kvalité och teknik är snabbt med skiftande kvalité.

SÅ känna det efter att ha sålt PS3:or hela dagen. men thats me...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem

hahaha! Fucking awesome! Nu höjdes MS i mina ögon, iaf marknadsförningsavdelningen


signatur

En styck signatur.

Medlem
Medlem

Visst va de en kul grej, men de märks ju att PS3 inte är framstressad som 360n. Jag väntar hellre ett år och får en tyst felfri konsoll istället för ett jetplan som hänger sig då och då om man inte rensar cache-minnet. Visst kommer det alltid finnas måndagsexemplar, men jag tror faktiskt att 360n leder på den delen.

Medlem

haha o ja gu va bra ps3 e =p dom missade ju bara några saker som typ online stöd =P

Medlem

Haha! Humor


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Som inte finns var menar du ?

Medlem
Skrivet av PlayDo:

haha o ja gu va bra ps3 e =p dom missade ju bara några saker som typ online stöd =P

Du verkar ha bra koll, herrelol

Inaktiv
Skrivet av Mahone:

Visst va de en kul grej, men de märks ju att PS3 inte är framstressad som 360n. Jag väntar hellre ett år och får en tyst felfri konsoll istället för ett jetplan som hänger sig då och då om man inte rensar cache-minnet. Visst kommer det alltid finnas måndagsexemplar, men jag tror faktiskt att 360n leder på den delen.


Ja det återstår ju att se, det har ju redan rapporterats om problem med vissa spel, t.ex att den inte vill läsa Motorstorm skivor.
Men men, nu var det inte det som tråden handlade om.

Jäkligt grymt gjort av microsoft

KoP
Medlem
Skrivet av Mahone:

Visst va de en kul grej, men de märks ju att PS3 inte är framstressad som 360n. Jag väntar hellre ett år och får en tyst felfri konsoll istället för ett jetplan som hänger sig då och då om man inte rensar cache-minnet. Visst kommer det alltid finnas måndagsexemplar, men jag tror faktiskt att 360n leder på den delen.

jaham hade du velat ha en tystare 360 hade du kunnat vänta ett år.. nu sitter ju dom nya dvd drivarna i..

Medlem

Hehe rätt kul faktiskt :). PS3 lanseras ju BARA 15 månader efter XBOX360 :D. Inte för att jag bryr mig om konsoler men tycker det är roligt iaf haha

Inaktiv

Hehe, om sony skulle gjort samma sak skulle det inte varit lika "Coolt" Men nu har man ju en ps3a om jag är nöjd med den. Nytt gfx kort till burken har man ju oxå, dyr månad detta men vad gör man inte för att stilla hungern efter att vara värst.

Medlem

Jävligt barnsligt enligt mig...

Medlem

Desperat försök från ett desperat företag.

Ojoj, nu startade jag visst karusellen. My bad!

Medlem

Gött av MS

Sen dom som klagar på att 360 är högljud. Asså har ni konsollen i knät när i speler eller kör ni ljudlöst?

Medlem
Skrivet av Hubbe:

Desperat försök från ett desperat företag.

Ojoj, nu startade jag visst karusellen. My bad!

Japp bli bannad bitch!

Desperata är de knappst då de haft 15 månader på att sälja sin konol som presterar liknande som PS3 :D. Snacka om att man har dratt in pengar under den tiden medan Sony var desperata och fick bakslag efter bakslag...

Om det var upp till mig så kan båda dessa företag dra ditt peppar växer...inga favoriter direkt...

Medlem
Skrivet av ArtMan:
Skrivet av Hubbe:

Desperat försök från ett desperat företag.

Ojoj, nu startade jag visst karusellen. My bad!

Japp bli bannad bitch!

Desperata är de knappst då de haft 15 månader på att sälja sin konol som presterar liknande som PS3 :D. Snacka om att man har dratt in pengar under den tiden medan Sony var desperata och fick bakslag efter bakslag...

Om det var upp till mig så kan båda dessa företag dra ditt peppar växer...inga favoriter direkt...

Det roliga är ju att ps2an faktiskt sålts i fler ex än 360 under många av dessa 15 månader.

Medlem
Skrivet av Hubbe:
Skrivet av ArtMan:
Skrivet av Hubbe:

Desperat försök från ett desperat företag.

Ojoj, nu startade jag visst karusellen. My bad!

Japp bli bannad bitch!

Desperata är de knappst då de haft 15 månader på att sälja sin konol som presterar liknande som PS3 :D. Snacka om att man har dratt in pengar under den tiden medan Sony var desperata och fick bakslag efter bakslag...

Om det var upp till mig så kan båda dessa företag dra ditt peppar växer...inga favoriter direkt...

Det roliga är ju att ps2an faktiskt sålts i fler ex än 360 under många av dessa 15 månader.

Du kan ju knappats jämföra en 6 år gammal konsol med en ny. Visst, det kanske har sålts mer PS2:or men du får ju tänka på att den då har haft 5 år att etablera sig på marknaden. Den har bl.a. fler spel och utecklarna har haft mer tid på sig att lära sig hantera hårdvaran. PS2:an har med största sannolikhet fler "roliga" spel än 360, men det beror till stor del på att det oftast inte släppas några direkta höjdar vid releasen av en konsol just p.g.a. att utvecklarna inte har haft den tid de behöver för att lära sig hårdvaran fullt ut. Det har ju egentligen inte varit förens nu som det har börjat trilla ned en hel del godbitar till 360:n.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

MS och Sony är på småbarns nivå


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Härlig humor av M$!
PS3 har väldigt få fördelar: Den är hyfsat snygg och tyst...ja, det var väl det hela.

Inaktiv
Medlem

Roligare är ändå Sonys release i Sydney Australien, med 60 pers på plats. Stort fiasko

http://kotaku.com/gaming/ps3-launch/australian-ps3-launch-shi...


signatur
Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Hubbe:

Det roliga är ju att ps2an faktiskt sålts i fler ex än 360 under många av dessa 15 månader.

Du kan ju knappats jämföra en 6 år gammal konsol med en ny. Visst, det kanske har sålts mer PS2:or men du får ju tänka på att den då har haft 5 år att etablera sig på marknaden. Den har bl.a. fler spel och utecklarna har haft mer tid på sig att lära sig hantera hårdvaran. PS2:an har med största sannolikhet fler "roliga" spel än 360, men det beror till stor del på att det oftast inte släppas några direkta höjdar vid releasen av en konsol just p.g.a. att utvecklarna inte har haft den tid de behöver för att lära sig hårdvaran fullt ut. Det har ju egentligen inte varit förens nu som det har börjat trilla ned en hel del godbitar till 360:n.

Huruvida PS2:an har fler spel och 6 år i bagaget är oväsentligt. Jag ville bara poängtera att det faktiskt inte bara är MS som dragit in pengar på konsolförsäljning.

12
Skriv svar