The Elder Scrolls IV: Oblivion uppdaterat

Robot
Medlem
The Elder Scrolls IV: Oblivion uppdaterat

Vet inte om jag törs, kanske sabbar alla mods man har installerat? :/

Medlem

Härligt! Fick en automatisk uppdatering när jag skulle spela Oblivion i för nån timme sedan, fick det på GRAW 2 också.. Nu är det bara att vänta på SI!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ah, jag väntar tills SI kommer... då kör jag igenom allt från början. Grymt spel, men tyvärr krävs det moddar för att få ett effektivt GUI.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Medlem

Heumm, en patch man kanske kan klara sig utan i rädsla utav att alla ens mods blir mupp, för det vill vi juh inte..!

Medlem

Nu blev jag otroligt glad! Många av de buggar jag irriterats av är nu fixade! Jag är mäktigt glad och lättad, kanske kan börja spela igen utan att bli irriterad. Många tack!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Vet inte om jag vill patcha mer. Jag gillar att bli irriterad på spel. Hör till nöjet

Medlem

haha jag älskar att see när ragdolls buggar it! finns inget i världen som slår "guds fingrar does the boogey"

Medlem

nödvändigt när man har redan klarat spelet

Medlem

Hello texturerna som ska vara gräset på backen blir någon konstig bild när jag installerat denna patch:S


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar