Ace Combat 6 premiärplåtat

Robot
Medlem
Ace Combat 6 premiärplåtat

Nice som f*n !!

Medlem

Ace Combat är det bästa flyg sim som finns


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

stog la att de var arkad isf suger de :(.
Skulle vart sim + till PC , pc:n behöver en riktiGT
snygg grafisk modern combat sim med snygga damage models
och god kännsla.

Orka lockON och dem suger fedt.

Inaktiv

Ace Combat äger, synd att jag inte har en 360, kanske får skaffa, Mass Effect kommer ju också. :/


signatur
Medlem

Xbox360n har så äckligt många grymma titlar på gång, bra tider för oss med en krysslåda hemma!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Exacto. F*n vad snyggt O.O

Inaktiv

Imponerande, om det är mer mot simulator så blir det ju klart ett köp!
Jo 360n kommer få många fina titlar framöver, helt klart att man ska ha en hemma!

Medlem

ser nästan lite poetiskt ut och för den delen..de enda flygsimulator spelen jag gillat att spela är Ace Combat...så detta kan bli intressant

Medlem

Ser jävligt nice ut, kommer blir soft med lite dogfight bland bergen http://www.fz.se/bildarkiv/images/Ace_Combat_6__Xbox_360_/ace...

Medlem

xbox360 grafiken ser mycket finare ut än gamla ps2 versionen.

Medlem

Ser snyggt ut!

Men vart tog alla PC simulatorer vägen? . Jag kan väl knappast vara den enda som satt me joystick och prova nya flyg och helikopter -simulatorer gång på gång som liten? Senaste var Lock On som var ok men inte riktigt vad jag hoppats på.

Nu med DX10 och quad core och allt vad som finns kan väl någon kräma i uta bara helvete och göra ett skitsnyggt flygspel med riktig jäkla fysikmotor och lite F-22 flyg. Åhhhh jag skulle ge mycket för det!

Alltså det här Ace Combat ser trevligt ut, men jag har inga förväntningar när det kommer till konsol. Arkad för hela slanten och det vill jag personlig inte ha något att göra med, alla vet väl att simulatorer är mycket roligare.

Finns inget charmigare än ett tangentbord helt fyllt med funktioner, sen är det bara hålla nere "alt" knappen och "wips" så har man en helt ny kombination på varje knapp, fantastiskt!

Nu blev jag sugen på Mechwarrior också .

Inaktiv
Skrivet av Bonik:

xbox360 grafiken ser mycket finare ut än gamla ps2 versionen.

Nähä?

BME
Medlem

Multiplayern i denna kan bli gudlig, tänk dig en rote med dig och 3-4 polare i Team DM mot en annan rote, särskillt om de finns custom insignias att ha på stjärtfenorna


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem
Skrivet av Solidus:

Multiplayern i denna kan bli gudlig, tänk dig en rote med dig och 3-4 polare i Team DM mot en annan rote, särskillt om de finns custom insignias att ha på stjärtfenorna

Tyvärr så brukar aldrig rote funka i spel, så fort man försöker lägga sig brevid någon så gör han/hon en tabbe och hela formationen spricker. Däremot så minns jag då jag körde Flight Simulator en gång över nätet och vi var hur många som helst som bildade flera formationer med F-16, de va riktigt kul

Medlem

Ace Combat är ett bra action spel, Men det är ingen som helst känsla i flygplanen.

1
Skriv svar