Nytt om Team Fortress 2

Robot
Medlem
Nytt om Team Fortress 2

1år, 2år, 5år... DNF.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Verkar enormt kul! Kan knappt vänta.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

1år, 2år, 5år... DNF.

Inaktiv

Älskade att köra som spy i originalet. Verkar som att man får förmågan att vara osynlig nu också

Inaktiv

Försening - Förseningar - DNF


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Som jag sagt tidigare, jag tror mer på fortress forever. Men ja, jag ska testa båda innan jag bestämmer mig.
Längtar efter ett spel att börja nöta igen.

Medlem

Låter riktigt bra. Ser fram emot det här (förutom Portals och hl2 epi 2 också såklart). Blir mycket speltid när hl2 epi 2 släpps.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Försening - Förseningar - DNF

Försenat, Mer försenat, DNF måste det väl ändå bli?

Medlem

Awsome

edit: DNF?


signatur

I'm the best around...

Medlem

Duke Nukem Forever, världens mest försenade spel (?)

Medlem

hahaha! Detta är inte ens i närheten av DNF, ni kan få säga det när spelet har varit försenat i 4 år. Men inte nu.

Medlem
Skrivet av Fargo:

hahaha! Detta är inte ens i närheten av DNF, ni kan få säga det när spelet har varit försenat i 4 år. Men inte nu.

ptja, spelet har ju varit under utveckling sedan 98-99 nån gång, bara nå få år kortare än DNF

Medlem

dnf status kan bara 3drealms spel få


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Jag skulle vilja säga att nio års utvecklingstid är i närheten av tio års utvecklingstid, Fargo

Medlem

Inget release-datum = inte försenat.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av Katana:
Skrivet av Fargo:

hahaha! Detta är inte ens i närheten av DNF, ni kan få säga det när spelet har varit försenat i 4 år. Men inte nu.

ptja, spelet har ju varit under utveckling sedan 98-99 nån gång, bara nå få år kortare än DNF

Det här är ju inte samma Team Fortress 2 som påbörjades för cirka 9 år sedan.

Medlem

gemigtackochhej!


signatur

tjenare!

Medlem

Jag hade hellre velat ha Team Fortress 2 som det var planerat från början, typ dom tidiga filmerna man såg. Mums. Team Fortress Classic fast med HL2-motorn helt enkelt, som CS -> CS: Source.

Inaktiv

Medic-klassen får en bensåg. ÄG!

Medlem
Skrivet av rybban:

Det här är ju inte samma Team Fortress 2 som påbörjades för cirka 9 år sedan.

Och precis samma argument gäller för DNF, de är väl inne på fjärde totala innehållsomstarten nu. Underligt att inte man inte fick höra ngt om TF2 vapourware lol lol etc. innan de visade bilderna på nya TF2 för ett tag sen

Medlem

TF2 mosade ju innan av CS så de koncentrerade sig på CS istället. Nu sedan ett tag tillbaks verkar de ha tänkt om helt och håller på att skapa ett spel som inte konkurrerar med CS. Så visst det lär nog komma till sommaren eller detta år iaf.

Tycker dock det är konstigt att man kan läka folk på avstånd med medics. Annars verkar det rätt kul med EN DEL HUMOR inblandat :).

Medlem
Citat:

* Valve received very few threatening letters because of TF2's comic design.

Jag är förvånad över att någon klagar, det ser ju förbannat skoj ut

Medlem
Skrivet av rybban:

Det här är ju inte samma Team Fortress 2 som påbörjades för cirka 9 år sedan.

Som Forcie skrev, är inte direkt samma DNF som de började på för 10 år sedan heller, ifall man nu ska köra med det argumentet

Inaktiv

Åh så jag suktade efter TF2 förr.
Det fanns i inte så stora likheter med originalet TF men såg ut att bli ett riktigt grymt spel.

Men verkar riktigt kul som det ser ut nu också, som originalet fasst mer överdrivet. Att föröska slå sig in på en lite mer realistisk version skulle nog vara mycket sämre i dagsläget.

Medlem

"Valve thinks that classes in other games are a joke. "Where's the difference between me choosing a M16 or an AK-47 rifle?", asks Robin Walker."

Löjligt...
Finns det något klassbaserat spel där AK47 och M16 används i samma lag?
Och klasserna i t.ex. BF2/BF2142 är ju jävligt annorlunda från varandra fast på ett annat sätt än klasser i t.ex. TF.

edit:
verkar bli ett riktigt roligt spel dock


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Klasserna i BF2 är ju helt identiska, TF2 ftw

Medlem

Yaay, kommer bli råkul. :D. Och faktum att:

"Maps & Gameplay

* Apart from 2Fort, there'll be a remake of Well."

2Fort och Well... Well! Yay! \o/

Medlem

Woohooo....längtar längtar!

bone saw till min favvoklass.....najs!

Medlem

Trickmaps till 05 på morgonen för vinst!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

1
Skriv svar