Het PS3-lansering i natt - vi har bilderna

Robot
Medlem
Het PS3-lansering i natt - vi har bilderna

OMG! Brud i underkläder på gunga, snacka om ps3 relaterat!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

OMG! Brud i underkläder på gunga, snacka om ps3 relaterat!

Såna brudar du får om du köper ett ps3...... . .. . .

Inaktiv

Har ni fler bilder på bruden i gungan?

Medlem
Skrivet av teX:

Har ni fler bilder på bruden i gungan?

Desperat??? *censur* kanske kan vara lämpligt för dig???


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Inaktiv

Om man bara bodde 30 mil närmare Stockholm

Medlem

Det tråkiga med hela grejen är alla jämförelser som görs av konsolkrigarna. FÅ PERSONER DÖK UPP PÅ RELEASEN OMG. Mmm, vissa jobbar nästa morgon. Lite osmidigt att släppa konsolen på en torsdag, menmen, vad gör man. Tror nog det kommer sälja bättre under helgen ^^

Medlem

Annorlunda release mot 360, förstår inte grejen med "this is living" ? Sedan bikinibruden där, aaa.. What to say

Medlem

Haha ofta det var 20 000 i 20-kronorssedlar, skulle behövas jävligt många fler sedlar än sådär då ;D Möjligen 2000

Medlem

Undra vad som händer på nästa release party.

Drog påverkade clowner, i latex cat suit med texten "This iz teh Zhitza"

Men jag köper den säkert med...


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Flakmonkey
Skrivet av tunkard:

Det tråkiga med hela grejen är alla jämförelser som görs av konsolkrigarna. FÅ PERSONER DÖK UPP PÅ RELEASEN OMG. Mmm, vissa jobbar nästa morgon. Lite osmidigt att släppa konsolen på en torsdag, menmen, vad gör man. Tror nog det kommer sälja bättre under helgen ^^

Mjo verkligen... jag var inne på webhallen idag kring lunchtid och då var det fullt med folk som skulle hämta ut en Playstation 3... det var ett något annorlunda klientel jämfört med Wii-lanseringen, som kanske tänkte som så att det finns viktigare saker här i livet än att få tag på en konsol 12 timmar tidigare

Inaktiv

Följer tjejen på gungan med köper jag garanterat ett Ps3!

Medlem
Skrivet av cruZZade:

Haha ofta det var 20 000 i 20-kronorssedlar, skulle behövas jävligt många fler sedlar än sådär då ;D Möjligen 2000

Hur var det med betygen i Mattematik ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Följer gungan med så köper jag garanterat ett PS3!

Antikvitet
Skrivet av cruZZade:

Haha ofta det var 20 000 i 20-kronorssedlar, skulle behövas jävligt många fler sedlar än sådär då ;D Möjligen 2000

Det var faktiskt precis tusen sedlar i ballongen. Vet flera som fick uppåt 400-500.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av cruZZade:

Haha ofta det var 20 000 i 20-kronorssedlar, skulle behövas jävligt många fler sedlar än sådär då ;D Möjligen 2000

Hur var det med betygen i Mattematik ?

Hahaha 1+1 = 3

Edit: iofs så förstår jag inlägget nu efter jag har läst det några ggr... men de var lite klurigt skrivet.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

back on topic, såg ut att vara en skojig tillställing.

Inaktiv

tjusig tjej.. men för få bilder på chefen tycker jag. Han är tokigt snyggare än vad hon är i alla fall


signatur

Tryck det på en T-shirt.
www.teazeart.se

Inaktiv

Jag var inte där på plats och kan därför inte uttala mig om exponeringsflickans roll i sammanhanget, men Sonys reklam med den lättklädda fotomodellen på toan och texten "This is living" är pinsamt dålig. Tala om snäv uppfattning om sin målgrupp.

Om jag hade pengar skulle jag lätt köpa PS3, Motorstorm verkar vara det perfekta lanseringsspelet. Får tjata på min polare att köpa konsollen...

Medlem

Jag tycker reklamen är bra, i den mening att alla tycker något om den, sedan vet ju alla nu att det är PS3 när det är "This is living".

Som när de ändra namnet till Wii, väldig slagkraft.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Spårar värre, men helt som de ska va!

Medlem

jadu, säkert fel på alla sätt o vis att ha en nästan naken skönhet gungandes ovanför publiken, men vacker är hon.

Vill ha ps3


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Skribent

Är det bara jag som inte förstått meningen med dessa jippon? Kalla mig gammalmodig men vad gör en halvnaken tjej på en lanseringsfest för en konsol?

Nu var jag ju inte där men trenden med dessa alla tillställningar börjar kännas väldigt krystat.

Inaktiv

Ugh, flygande fjortisbrud... Och särskilt snygg var hon inte heller.

Medlem
Skrivet av Bazil:

Ugh, flygande fjortisbrud... Och särskilt snygg var hon inte heller.

hon ser bättre ut irl.

Medlem

lite mer moget folk på dom där bilderna


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av cruZZade:

Haha ofta det var 20 000 i 20-kronorssedlar, skulle behövas jävligt många fler sedlar än sådär då ;D Möjligen 2000

Hur var det med betygen i Mattematik ?

Meeen >_< menade ju givetvis att det möjligen var sammanlagt 2000 kronor. Det skulle väl vara ganska knasigt att först anse att det omöjligen kan vara 20 000 och sedan meningen efter påstå att det skulle vara 2000 sedlar (dvs. 40 000kr)

Inaktiv

Gamerkulturen verkar aldrig sluta kåtflåsa.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Philip:

... eeee

Jag var tvungen att kolla, Link har alltid kännts något feminin.


signatur
12
Skriv svar