Brunswick Pro Bowling bjuder på bildregn

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

har du någonsin fått applåder av dina polare när du har typ gjort någonting jättebra eller duktigt? när ni sitter där i soffan och lirar något spel?

Du verkar verkligen ha attitydproblem när du klankar ner på andra som kanske föredrar att ha kul med ett tv-spel och får det att låta som att du får stående ovationer från hela bowlinghallar när du drar på en serie med 10 strikes. Kom ner på jorden.

Skrivet av Hero_Swe:

vad jag menar är att det är inte samma sak att spela Bowling på wii som det är i verkligheten i hallen med polarna!

Nej, det är det inte och folk är nog medvetna om detta. Precis på samma sätt som folk vet att det inte är samma sak att spela NHL 07 som att spela hockey med kompisarna. Det handlar inte om att byta ut riktiga saker mot tv-spel eller vice versa, om så var fallet varför är inte alla som spelar WoW ute och lajvar och alla som spelar CS inte och lirar airsoft hela dagarna?

Medlem

ugh....jag orkar inte bråka med gamers...det går inte hur man än gör, dom fortsätter och fortsätter även fast man försöker göra upp!

dessutom angående det där med WoW

NEJ!!! jag spelar absolut inte WoW. Jag har inte ens rört ohyran och jag vill aldrig!

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

titta på min gamla post så ser du att jag har ändrat!

Citat:

Jag tror inte någon inbillar sig att bowling på wii är precis som att bowla på riktigt, men det betyder väl inte att det inte kan va kul?

nej såklart inte men jag lirar bowling ganska mycket(när jag får fritid) och det la väl till en faktor av negativitet till min post

jag hoppas vi kan lägga detta bakom ryggen och låta det gå...vi vill ju inte starta ett Konsol Vs IRL krig vill vi?!:)

nä vi behöver inte mer oenseheter på detta forum än vad som redan finns hehe
jag tar inte illa upp men var tvungen att kontra då jag tyckte du gjorde onödiga påhopp.

Dock vill jag bara nämna att det verkar ju rätt vanligt att folk med ett stort intresse ägnar sig åt detta intresse även inom tv/dataspel. Så att du inte har något intresse för ett bowlingspel, om nu bowling är din grej, förvånar mig lite.

Men men, alla är inte lik varandra 8)


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Hero_Swe:

titta på min gamla post så ser du att jag har ändrat!

Citat:

Jag tror inte någon inbillar sig att bowling på wii är precis som att bowla på riktigt, men det betyder väl inte att det inte kan va kul?

nej såklart inte men jag lirar bowling ganska mycket(när jag får fritid) och det la väl till en faktor av negativitet till min post

jag hoppas vi kan lägga detta bakom ryggen och låta det gå...vi vill ju inte starta ett Konsol Vs IRL krig vill vi?!:)

nä vi behöver inte mer oenseheter på detta forum än vad som redan finns hehe
jag tar inte illa upp men var tvungen att kontra då jag tyckte du gjorde onödiga påhopp.

Dock vill jag bara nämna att det verkar ju rätt vanligt att folk med ett stort intresse ägnar sig åt detta intresse även inom tv/dataspel. Så att du inte har något intresse för ett bowlingspel, om nu bowling är din grej, förvånar mig lite.

Men men, alla är inte lik varandra 8)

jo jag testade bowling hos en polare...det var ganska kul men jag tröttnade snabbt på det...kändes lite konstigt att slänga iväg ett bowling klot bara sådär! dom kunde ju tillsammans med detta spel släppa en special 3 kg kontroll! hehe

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Hero_Swe:

titta på min gamla post så ser du att jag har ändrat!

Citat:

Jag tror inte någon inbillar sig att bowling på wii är precis som att bowla på riktigt, men det betyder väl inte att det inte kan va kul?

nej såklart inte men jag lirar bowling ganska mycket(när jag får fritid) och det la väl till en faktor av negativitet till min post

jag hoppas vi kan lägga detta bakom ryggen och låta det gå...vi vill ju inte starta ett Konsol Vs IRL krig vill vi?!:)

nä vi behöver inte mer oenseheter på detta forum än vad som redan finns hehe
jag tar inte illa upp men var tvungen att kontra då jag tyckte du gjorde onödiga påhopp.

Dock vill jag bara nämna att det verkar ju rätt vanligt att folk med ett stort intresse ägnar sig åt detta intresse även inom tv/dataspel. Så att du inte har något intresse för ett bowlingspel, om nu bowling är din grej, förvånar mig lite.

Men men, alla är inte lik varandra 8)

jo jag testade bowling hos en polare...det var ganska kul men jag tröttnade snabbt på det...kändes lite konstigt att slänga iväg ett bowling klot bara sådär! dom kunde ju tillsammans med detta spel släppa en special 3 kg kontroll! hehe

hah, om folk redan nu har sönder grejor med wiimoten, tänk dig vad som skulle hända med en flera kilos bowling kontroll. kaos,


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

tror inte man tappar en sån lika enkelt som man tappar dom vanliga!

12
Skriv svar