Rykte: Mirror´s Edge tidsexclusivt till PS3

Medlem
Rykte: Mirror´s Edge tidsexclusivt till PS3

Under GC i Lepzig så har det börjat florera rykten om att Mirrors Edge ska komma att bli exclusivt för PS3 under en tid. Saxat från blorge:

The PS3 will be continuously supplied with exclusive games: ?We are continuously, month after month publish new titles that bring something unique and different target groups. In a month, it is Gran Turismo, in the next SingStar, as well as Third-Party Title as mirrors Edge by Electronic Arts are part of this strategy. ? According to Reeves Mirrors Edge will initially exclusively for the PS3 this year. PC and Xbox 360 versions would follow much later.

KÄLLA: http://gamer.blorge.com/2008/08/22/mirrors-edge-confirmed-to-...

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Rykte: Mirror´s Edge tidsexclusivt till PS3

borde vara 100% exklusiv


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Falskt rykte, Fortsätt drömma PS3 fanboys.

Medlem

Var det inte Sony som inte betalade för exklusivitet?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av Kamikaze:

Falskt rykte, Fortsätt drömma PS3 fanboys.

du är tragisk...:down:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Kamikaze:

Falskt rykte, Fortsätt drömma PS3 fanboys.

du är tragisk...:down:

Haha och det ska du säga.

Medlem
Skrivet av Kamikaze:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Kamikaze:

Falskt rykte, Fortsätt drömma PS3 fanboys.

du är tragisk...:down:

Haha och det ska du säga.

jasså? jag kommer iaf inte in i en forumtråd med inget vettigt att säga och kallar folk för fanboys.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

borde vara 100% exklusiv

vad gör det egentligen då? Dom kommer absolut inte tjäna på det iallafall och jag ser inte någon poäng heller med att göra spelet tidsexclusivt till vilken konsol som helst

1
Skriv svar