Silent Hunter 4 uppdaterat

Robot
Medlem
Silent Hunter 4 uppdaterat

Spelar man inte som USA i detta spel? Isf, varför skulle man vilja att dom snackar tyska för? Så länge man inte är tyskt då förstås, men dom lär väl redan ha tyska röster på sin version

Medlem

Hehe så sant, Das Boot temat passar bara i Silent Hunter III :).


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

mums, bra sugen på spelet. Funderar på att beställa delux varianten, få se om man har pengar till det bara..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Tyskar kan inget annat språk än sitt eget..

Inaktiv
Skrivet av Mack:

Tyskar kan inget annat språk än sitt eget..

Jorå


signatur

War never changes.

Medlem

Grymt kul spel nu när allt faktiskt fungerar som det ska. Har inte stött på några buggar efter patchandet.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Inaktiv
Skrivet av Mack:

Tyskar kan inget annat språk än sitt eget..

Till skillnad från till den genomsnittliga moskoviten, jänkaren och fransosen som kan ett brett urval andra språk utöver sitt eget.
Skulle nog säga att tyskar generellt är bättre på språk än dom tidigare nämnda.

Vad är det för övrigt för svårt perverterade personer som vill spela en ww2 ubåtssimulator där man inte är tysk?

Skribent

Har märkt att spelet är rätt buggigt trots 1.1-patchen. Startade en kampanj och fick i uppdrag att patrullera infarten till Tokyo. I brist på spännade kontakter började jag panga oskyldiga fiskefartyg med däckkanonen. Mitt under allt skjutande börjar japanska flygplan svärma runt mitt huvud, jag dyker och seglar undan. Efter uppdragets slut hoppar militärpolisen på mig och drar mig till finkan. Det var tydligen amerikanska fiskefartyg jag angripit.

Vad de gjorde utanför Japans kust vet jag inte...

Medlem

Va är man jänkare i 4:an? :(.

I 3:an så kände man sig verkligen som en del av ett wolfpack :). Även fast man var utan allierade ubåtar så var das boot känslan mycket påtaglig.

Medlem
Skrivet av bastard:

Det var tydligen amerikanska fiskefartyg jag angripit.

Vad de gjorde utanför Japans kust vet jag inte...

Låt mig gissa... de var på jakt efter fisk?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Skribent
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av bastard:

Det var tydligen amerikanska fiskefartyg jag angripit.

Vad de gjorde utanför Japans kust vet jag inte...

Låt mig gissa... de var på jakt efter fisk?

Haha, ja, förmodligen. Tyckte bara att det var lite anmärkningvärt att amerikanska fiskefartyg fiskade utanför Japans kust mitt under brinnande krig.

Medlem

Dom behöver ju inte vara Amerikanska. Det finns ju ett större urval länder i dom regionerna också. Thailand, Kina, Indonesien, fillipinerna och australien, även ryssland ligger rätt nära

Men då borde man iofs komma undan som renegade. skumt...

Medlem

Mene... ni vet ju hur amerikanerna är.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv
Citat:

Removed the AI bugs from the game.

Låter lite lustigt det där.

Skrivet av bastard:

Har märkt att spelet är rätt buggigt trots 1.1-patchen. Startade en kampanj och fick i uppdrag att patrullera infarten till Tokyo. I brist på spännade kontakter började jag panga oskyldiga fiskefartyg med däckkanonen. Mitt under allt skjutande börjar japanska flygplan svärma runt mitt huvud, jag dyker och seglar undan. Efter uppdragets slut hoppar militärpolisen på mig och drar mig till finkan. Det var tydligen amerikanska fiskefartyg jag angripit.

Vad de gjorde utanför Japans kust vet jag inte...

Eftersom USA inte hade samma u-båts krigföring som Tyskland så fick man inte sänka neutrala skepp i fiende vatten. Fiskebåtarna klassas kanske som det vad vet jag!


signatur

Någon som vet hur man använder Manual targetsystem?. Länk till guide vore nice!

Inaktiv

Funderar på att köpa det här spelet.. Är det ett bra köp om man gillar simulatorer?


signatur

EVGA 680i SLI-Core2Duo E6600-Corsair 2GB Twinx-Gainward 8800GTS 320MB-SoundB X-FI Elite pro-

Medlem
Skrivet av pelson:

Någon som vet hur man använder Manual targetsystem?. Länk till guide vore nice!

testa

http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?p=460087

1
Skriv svar