Speltoppen vecka 12

Medlem
Speltoppen vecka 12

Najsnajs, men fortfarande 4 stycken The Sims på topplistan... PC delen kommer aldrig vara tillfredställande föräns The Sims är totalt borta ifrån den.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Hur kan Tiger Woods 07 ligga över Zelda på GC/WII listan? Finns det verkligen så många golf-fantaster

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Najsnajs, men fortfarande 4 stycken The Sims på topplistan... PC delen kommer aldrig vara tillfredställande föräns The Sims är totalt borta ifrån den.

Sant. Men med tanke på hur bra Sims-spelen säljer så kommer ju EA pumpa ut uppföljare och expansioner i minst 30 år till.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

GRAW 2 dominerar!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av AblacK:

Hur kan Tiger Woods 07 ligga över Zelda på GC/WII listan? Finns det verkligen så många golf-fantaster

Golf är väl ett spel som verkligen gör sig bra på Wii (även om det inte står till vilken konsol det är antar jag att det är Wii). Jag tycker golf på Wii Sports gjorde sig oerhört bra, och ett renodlat golfspel borde ju vara ännu bättre.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Svenska listan lika pinsam varje gång

Medlem

efterssom sims2 nu verkar vara så himla populärt så kanske nån vill köpa mitt sims2-exemplar för en billig summa? helt orört, fortf inplastat, snart betalar jag nån för att ta emot skiten ;P

1
Skriv svar