Ny Clive Barker's Jericho-trailer

Robot
Medlem
Ny Clive Barker's Jericho-trailer

Visar väl inte direkt något nytt men jag måste säga att jag gillar rösterna de valt.

Inaktiv
Skrivet av Bard:

Visar väl inte direkt något nytt men jag måste säga att jag gillar rösterna de valt.

Jo utom bruden låter som en som gör röster i south park >_<


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv

Hmmm, intressant. Nån som vet var man kan hitta mer info om bakgrundsstoryn?


signatur

Cordão de Ouro - [http://www.cordaodeouro.se]

Medlem

signatur

"When corporations create the music we all lose."

Inaktiv

Tack!


signatur

Cordão de Ouro - [http://www.cordaodeouro.se]

Qth
Medlem

Verkar coolt!

Medlem

ser mycket lovande ut, skönt att se att det finns några kvalitets spel i produktion iaf med nya idéer.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ja låter så spännande att peppra snubben med massa ammo och det som händer är att han bara blir förbannad och sliter sig loss från kedjorna hahaha.... Hoppas verkligen att spelet blir bra men det man såg i filmen var ju bara löjligt...

Medlem
Skrivet av RAGE77:

Tack!

No probs matey


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

för lite skräckspel tycker jag, Bra att detta kommer, verkar lovande

Medlem

Gillart som faan!!! Kan bli hur bra som helst, tyckte inte det kändes larvigt!!!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Jericho ser ju mumma ut!

Medlem

Att säga att det ser löjligt ut är bara kod för att man inte våga spela det. Jag blir glad bara jag ser att spelet släpps till PC överhuvudtaget...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Silent hill gone wild :D!!

Medlem

Vilken medianistisk dynga. Hoppas guldkoden blir mer än detta 1001sta spel i samma fåra som de 1000 innan.

Undying var bra iaf.

1
Skriv svar