Se FZ snacka spel på Gameplay

Robot
Se FZ snacka spel på Gameplay
Medlem
Se FZ snacka spel på Gameplay

Starkt jobbat! *jubel*

Antikvitet

Verkar ha varit lite omkodningsstrul, så filmens progress bar funkar inte. Vi undersöker vad det beror på till framtida flashfilmer.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Lagom kul och intressant

Medlem

Ja man märker ju vilken konsoll är john´s favorit??? Men bra gjort. Har inte TV7 men programmet verkar ju bra, hoppas det läggs ute på nätet för allas beskådning?? Nån som vet?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Har inte heller TV7, väldigt synd. Men bra att ni lägger upp klippet här, för det vill jag inte missa


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Ja man märker ju vilken konsoll är john´s favorit??? Men bra gjort. Har inte TV7 men programmet verkar ju bra, hoppas det läggs ute på nätet för allas beskådning?? Nån som vet?

Aftonbladet brukar lägga ut avsnitten eller en del av det på deras Web TV. Checka där.


signatur

Lifelong Gamer...

Medlem
Medlem

kul att se en fza feja på tv, men du talade om att testdrive kanske är världens första mmo-bilspel men vi får ju inte glömma Motorcity Online som verkade extremt bra och jag kommer ihåg att jag dreglade över hur massivt det var.

Tyvärr var det dock före sin tid och dog

Medlem

Yep, stackars Motorcity Online var lite väl tidigt. Jag har sett ett par delar av Gameplay och visst är det kul med mer spel på tv, men dock är det inget program som har kommit ens i närheten av Consolevania och Videogaiden från Skottland. De lirar i en helt annan division på alla sätt och då har även de typ noll budget. När ska det komma ett riktigt bra svenskt program om spel?

Inaktiv

fuck you tv 7...haha det rimma
jaja... tycker dom få ta och skärpa sig med utbyggnaden så man kan få alla kanaler!...
kul att ni la upp klippet här.
3 tummar upp


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

gameplay är verkligen jättedåligt...det märks rätt rejält att ingen i programmet har kameravana och det är synd...recensionerna är pajas...men antar att ett program är bättre än inget program alls

Medlem

fint jobbat \o/


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Var det din personliga spelsamling i bakgrunden, John?

PCG och SuperPlay typerna lät ju minst motiverade. Det där "gänget bakom the Sims", jaha? Maxis kanske?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av MacCoy:

fuck you tv 7...haha det rimma

Nja, isf utalar du antingen you eller sju helt fel, och för din skull så hoppas jag att de är you

Hur som helst så va de kul att se FZ i TV, mer sånt

Antikvitet
Skrivet av Jinx:

gameplay är verkligen jättedåligt...det märks rätt rejält att ingen i programmet har kameravana och det är synd...recensionerna är pajas...men antar att ett program är bättre än inget program alls

Såklart jag inte har kameravana, jag är gamer!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Inte sett programet mer än det här klippet, såg riktigt bra ut.. Kul att för en gångs skull se personer som faktiskt spelar recensera spelen!

Medlem

Ja, vanligtvis brukar inte recensenter spela spel över huvud taget, dom hittar egentligen bara på allt!

1
Skriv svar