Crysis-demo strax före lanseringen

Robot
Inaktiv
Crysis-demo strax före lanseringen

Ohh, naajs. Hoppas det blir nått bra

Inaktiv

Blir nog nice att ränna runt och boxas med hus


signatur

Författare och poeter, Popplepress.com är här

Medlem

Ser fram emot det. hoppas datorn pallar det bara


signatur

Spelar på: PC, PS3, PS4
PSN ID: dedday

Medlem

Bra att dom släpper ett demo innan spelet släpps, då kan man testa om datorn pallar med eye candy grafiken

Medlem

Nu behöver vi bara ett datum!

Medlem

yes!


signatur

Meep!

Medlem

Japp ge oss releasedatum! Längtar som fan till Crysis och dess baneditor!

Medlem

Ja, baneditorn ska bli trevligt att pilla med. Förhoppningsvis kommer det bli förbannat trevligt att spela det också

Medlem

Tillhör då den skara som åsidosatte farcry till något föga bra overall, men Crysis är fan imponerande på många sätt. Klockers att få sätta tänderna i och testa det strax innan, woop~


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

fan vad fint hoppas det är ett par veckor före lanseringen iaf.

Inaktiv

2007 är ett så jäkla bra spelår!


signatur
Medlem

detta var väl inte helt oväntat


signatur

Bengebolle

Medlem

Najs najs Ska bara köpa en ny dator först! Men ska sälja bilen snart, så då får man ju pengar till en ny låda

Medlem

OMG OMG OMG OMG


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Ge oss ett datum, ge oss ett datum!! Det finns inget värre än att gå och vänta utan ett datum i sikte, jag måste ju hinna ta ledigt, köpa nytt grafikkort och ställa av bilen.

Medlem

Nice! Men man lär ju gråta när man verkligen inser att datorn behöver en uppgradering.

Medlem
Skrivet av save:

2007 är ett så jäkla bra spelår!

Jag håller med.
Ser fram emot lite jämförande siffror mellan DX9 och DX10 också.

Hoppas de bara inte dröjer för länge med demot och releasen.

Medlem

Ska bli kul att pröva, dock tycker jag att en superhjälte känns gammalt, jag hade hellre sett ett realistiskt Crysis.

Medlem
Skrivet av Bitme:

Ge oss ett datum, ge oss ett datum!! Det finns inget värre än att gå och vänta utan ett datum i sikte, jag måste ju hinna ta ledigt, köpa nytt grafikkort och ställa av bilen.

Ha Ha


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Ska bli intressant och se om mitt 8800 GTX duger till någonting, hittills har den varit till besvikelse...någon som vill köpa mitt GTX? erbjuder 4000:- inkl frakt, det är ett MSI kort.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Ska bli intressant och se om mitt 8800 GTX duger till någonting, hittills har den varit till besvikelse...någon som vill köpa mitt GTX? erbjuder 4000:- inkl frakt, det är ett MSI kort.

Varför besviken?


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

okaj , det står "Crysis is currently scheduled for Q1 2007." på den sidan.
Ja menar ja hört Q3 överallt annars?

Medlem

Måste köpa ett till RAM minne sen är jag redo


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Bill:
Skrivet av redmac:

Ska bli intressant och se om mitt 8800 GTX duger till någonting, hittills har den varit till besvikelse...någon som vill köpa mitt GTX? erbjuder 4000:- inkl frakt, det är ett MSI kort.

Varför besviken?

Personligen så tror jag han syftar på drivrutinerna?? Det tycker jag är 8800´s svaghet, själva hårdvaran är bra, men drivrutinerna borde ses över av nv. Håller väldigt låg kvalitet...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Bill:
Skrivet av redmac:

Ska bli intressant och se om mitt 8800 GTX duger till någonting, hittills har den varit till besvikelse...någon som vill köpa mitt GTX? erbjuder 4000:- inkl frakt, det är ett MSI kort.

Varför besviken?

Personligen så tror jag han syftar på drivrutinerna?? Det tycker jag är 8800´s svaghet, själva hårdvaran är bra, men drivrutinerna borde ses över av nv. Håller väldigt låg kvalitet...

jo mycket är pga av drivrutinerna som är fruktansvärt dåligt optimerade, flera spel som ger konstiga grafikfel (vita föremål på source spel, någon?) samt spel som presterar fruktansvärt dåligt oavsett inställningar (ArmA någon?) Man får hoppas de får till sina drivrutiner snart...*suck*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

jag trodde dimma skulle vara vit?

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

jag trodde dimma skulle vara vit?

korrigerat, vita föremål..ok..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem

ush längtar!!
hoppas bara nuvarande datorn pallar detta:P


signatur

Spela spel är kul ibland.

12
Skriv svar