Demotesta Genesis Rising

Inaktiv
Demotesta Genesis Rising

Ser "kewlt" ut.

Medlem

Precis vad jag tänkte när jag såg screenen.. "kewlt"

Inaktiv

Introfilmen var föga imponerande dock, speciellt kampscenerna emellan fotsoldaterna. Men det verkar vara ett väldigt coolt spel, gillar gen-mutations funktionen och att vissa skepp exploderar i ett moln av blod. Senaste gången jag såg något så vidrigt men som ändå var upphetsande var Paris Hiltons sextape.

Medlem

Homeworld = Win.

Jag laddar ner och återkommer.

Medlem

Ska testas. Jag har ju så hög speed från fz. ;D Tar ca 7 min att ladda ner det här.

Medlem

Var inte helt fel, dock inte alls lika kul som Nexus: The Jupiter Incident. Det var ett sjujäklarns bra spel! *Installera igen*


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv
Skrivet av LocSin:

Var inte helt fel, dock inte alls lika kul som Nexus: The Jupiter Incident. Det var ett sjujäklarns bra spel! *Installera igen*

Jaså, är det släppt än?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:
Skrivet av LocSin:

Var inte helt fel, dock inte alls lika kul som Nexus: The Jupiter Incident. Det var ett sjujäklarns bra spel! *Installera igen*

Jaså, är det släppt än?

Nexus är ju släppt för flera år sedan.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Verkar intressant... Kan lika gärna använda mig av FZ:as snabba ftp och tanka detta demo.

Medlem

När jag provade tredje missionet, där man skulle "trade whit cy breed", så var det lögn att få till en trade, hittade inte något som helst ställe där man kunde trada med dem, klicka på allt som fanns runt omkring deras skepp.
Inte fick man reda på hur man skulle göra heller.
Synd till ett för övrigt rätt lovande spel.


signatur

Retro.

Inaktiv
Skrivet av LocSin:
Skrivet av SgtKelly:
Skrivet av LocSin:

Var inte helt fel, dock inte alls lika kul som Nexus: The Jupiter Incident. Det var ett sjujäklarns bra spel! *Installera igen*

Jaså, är det släppt än?

Nexus är ju släppt för flera år sedan.

Men dom jobbar på en uppföljare nu va?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av Golvis:

När jag provade tredje missionet, där man skulle "trade whit cy breed", så var det lögn att få till en trade, hittade inte något som helst ställe där man kunde trada med dem, klicka på allt som fanns runt omkring deras skepp.
Inte fick man reda på hur man skulle göra heller.
Synd till ett för övrigt rätt lovande spel.

*suck* flickvännen hittade...fanns en diplomatiknapp som jag jag tydligen inte fick att funka första gången jag klicka. Men det borde ändå ha sagts vart man skulle klicka för att få till traden!


signatur

Retro.

Inaktiv

Trevlig & annorlunda spelidé, men lite smårörigt.

Klart + för att det var väldigt lättdrivet (Min 3år+ gamla burk maxar det i höga upplösningar) och för genetiktänket/effekterna


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Inaktiv
Skrivet av the wookiee:

Homeworld = Win.

Jag laddar ner och återkommer.

Det här var inte riktigt Homeworld kvalité. Speciellt intron var som andra sagt lite... "Berra testar sin nya skrämmande röst i garaget"

Medlem

Inte riktigt kvalitén eller inte speciellt likt Homeworld bara? Måste tanks och prova, Homeworld var juh mumsfillibaba.. typ!

Inaktiv

Inte riktigt samma kvalité tycker jag. Inte så där jättelikt Homeworld heller för den delen.

Medlem

Inte helt fel, men det känns irriterande att varje fighter man producerar måste utrustas med gener, blir ju extra klickande för varje skepp man kränger ut... intro-fillmen var bara komedi, aj aj va Relic har skämt bort oss med Homeworld-spelen!

1
Skriv svar