Japansk Opoona-trailer

Robot
Medlem
Japansk Opoona-trailer

Jävla barngrafik på Wii.

Medlem

Än så länge har Wii inte imponerat på mig... Har iofs inte spelat Zelda

Medlem

ja det är iaf kul att se originella titlar då det görs allt för sällan av sådana..speciellt till PC..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

rollspelen till wii är väl inte allt för många? så detta kan nog vara ett välkommet tillskott


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Såg inte direkt kul ut Bättre de gör Final Fantasy Mii (med de enkla figurerna man gör på sin wii-konsol, som är ännu fulare fast charmigare än karaktärerna i spelet ovan)

Inaktiv
Skrivet av mullins:

Har iofs inte spelat Zelda

glöm inte Mario oxå!

Medlem

Härlig cel-shading(?) på spelet. Såg ut att vara helt okej grafik faktiskt.

Vadå, såg väl trevligt ut? Lite Earthbound-stuk på grafiken. Att det spelmässigt sett inte verkade erbjuda något speciellt är en annan femma.

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Vadå, såg väl trevligt ut? Lite Earthbound-stuk på grafiken.

Har märkt att ofta när det gäller Wii-spel på denna sida så är det många som inte kan vara äldre än 14 inne och kommenterar att grafiken är "barnslig". Utan blod och 100x AA kan tydligen inte ett spel se "vuxet" ut. Gäller att hänga med i svängarna

Medlem

Jag tycker spelet såg oerhört charmigt ut. Om jag ägde en Wii skulle jag verkligen följa det här spelet noggrant.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Hehe, psykat men charmigt. Jag har många gånger grubblat på om jag ska ha en Wii eller inte (om man ens får tag i en ...) men ju mer jag tänker desto mer ser det ut som att en 360 kommer ha mer att erbjuda mig. Nå, to each his own ...

1
Skriv svar