Bilder från Command & Conquer 3

Robot
Medlem
Bilder från Command & Conquer 3

Var inte speciellt impad av demot, korkad AI, tvivelaktig design och tråkiga enheter. Förhoppningsvis så är roligare än vad demot gav sken av.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Mumma säger jag iaf


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av LocSin:

Var inte speciellt impad av demot, korkad AI, tvivelaktig design och tråkiga enheter. Förhoppningsvis så är roligare än vad demot gav sken av.

amen!

CoH är guld för mig :heart: CoH :heart:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

PaZ
Medlem

Fullversionen är lite roligare än demot, men inget fantastiskt spel. jag hoppas att kampanjen är spelvärd, filmerna verkar bra.

Inaktiv
Skrivet av PaZ:

Fullversionen är lite roligare än demot, men inget fantastiskt spel. jag hoppas att kampanjen är spelvärd, filmerna verkar bra.

Hur vet du att fullversionen är roligare? Det släpps inte förrens 29 Mars...

Medlem

Det säger kanske sig självt? Eller hävdar du att GDI:s introduktionsuppdrag slår hela kampanjen för GDI, NOD och Scrin?

Medlem
Skrivet av LocSin:

Var inte speciellt impad av demot, korkad AI, tvivelaktig design och tråkiga enheter. Förhoppningsvis så är roligare än vad demot gav sken av.

Tror nog att C&C 3 kommer mer va ett spel man spelar för storyn.


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Måste tyvärr säga att jag hatar framtids-temat som används.. Ja det gamla använde också mer eller mindre framtids-tema, men detta är väl att ta i. C&C 95 känndes väldigt mycket som nutid i de flesta fallen. Även om det fanns saker som Obilisk osv. Detta är alldeles för spacat.

Desutom känndes styrningen och animationerna alldeles för mycket som Generals. En liten detalj som jag också störde mig väldigt mycket på var att GUIn var så färglös..

Medlem

man kan ju hoppas att den här bilden fz bildarkiv är från en multiplayerbattalj, annars känner jag mig helt plötsligt väldigt tveksam till spelets story. jag menar, vad är chanserna att gdi & nod står sida vid sida och slåss mot ett gemensamt hot?

kane kan ju bara inte ha sjunkigt så lågt


signatur
Medlem

Resten av NOD gjorde det mot CABAL.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Man kan nästan se framför sig hur lead designern tänkte när man kollar screenshots.
-Grabbar det är framtiden det utspelas i, så in med massor av laservapen så blir det bra.

Medlem

tror att c&c 3 e mera mp inriktad cnc men nu har dem polerat väldigt mkt på SP delen iaf ämfört med generals.
Och sen så e ju demot sjukt svårt mot daorn om man kör svårare svårigehtsgrad. finns andra vapen än lasers också.

Skrivet av MammaMuu:

Man kan nästan se framför sig hur lead designern tänkte när man kollar screenshots.
-Grabbar det är framtiden det utspelas i, så in med massor av laservapen så blir det bra.

Där inte mer laser än tiberian sun så lägg av nu va


signatur
Medlem

Aliens verkar fåniga och jag tycker miljöerna ser hemska ut. I Generals var allt mycket ljusare och trevligare.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av MammaMuu:

Man kan nästan se framför sig hur lead designern tänkte när man kollar screenshots.
-Grabbar det är framtiden det utspelas i, så in med massor av laservapen så blir det bra.

Där inte mer laser än tiberian sun så lägg av nu va

Jo det är väldigt mycket mer laser i detta spelet. Förutom att nästan hela nod laget skjuter laser när man uppgraderat dom så kör ju alien laget också med laser om man kollar på bilderna.
I tiberian sun var det inte alls lika mycket laser, dom hade lite mer plasmakanoner på sina cyborgs än i detta spelet bara.

1
Skriv svar