Tävling på FZ: TrackMania: United

Robot
Medlem
Tävling på FZ: TrackMania: United

Ahh shite! Nu måste jag ju föbi spelbutiken och väga spelen för att få rätt på utslags frågan ju

Medlem

"1. United är Trackmania-seriens fjärde spel. Vilket år släpptes det första?"

Denna frågan är felformulerad med tanke på att det släpptes på olika år i FR/UK och resten av världen...?

Medlem
Skrivet av Rampager:

"1. United är Trackmania-seriens fjärde spel. Vilket år släpptes det första?"

Denna frågan är felformulerad med tanke på att det släpptes på olika år i FR/UK och resten av världen...?

(Hint, tror inte de vågar gå efter något annat än det som står i spelets profil i speldatabasen här på FZ)


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Fast sedan står det ett annat datum på Trackmania Nations egna sida... blir alltså lite gissning.

Medlem
Skrivet av Rampager:

"1. United är Trackmania-seriens fjärde spel. Vilket år släpptes det första?"

Denna frågan är felformulerad med tanke på att det släpptes på olika år i FR/UK och resten av världen...?

Lade märke till det jag med. Man får väl utgå från det man tycker verkar vettigast. Dock känns det som en lite kluddig formulering. Sånt som händer 8)

Medlem

Någon som vet om även denna version skeppas med Starforce?
Tänkte mest på om man skall göra sig besväret att delta i tävlingen eller inte...

Medlem
Skrivet av Zion:

Någon som vet om även denna version skeppas med Starforce?
Tänkte mest på om man skall göra sig besväret att delta i tävlingen eller inte...

såvitt jag vet innehåller det starforce, endast den digitala versionen som är utan. rätta mig om jag har fel

Antikvitet

Spelet innehåller mycket riktigt StarForce. Vi var rätt så tveksamma, men bestämde oss till slut att installera det på redaktionen. Än så länge inga problem - vi misstänker att det är en ny version av StarForce. Det behövdes nämligen ingen omstart, vilket det brukar göra.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv
Skrivet av John:

Spelet innehåller mycket riktigt StarForce. Vi var rätt så tveksamma, men bestämde oss till slut att installera det på redaktionen. Än så länge inga problem - vi misstänker att det är en ny version av StarForce. Det behövdes nämligen ingen omstart, vilket det brukar göra.

Helt riktigt ska det vara en ny version av SF som inte installerar de fruktade "drivers" som tidigare ansetts ondsinta av gamers. Det är informationen jag fick igår av originalpublishern

/Fredrik, Paradox (distributör av TM:U i Skandinavien)


signatur

Our generation has had no Great War and no Great Depression. Our war is spiritual - our depression is our lives.

Medlem

spelutgivare, fett!


signatur

Bengebolle

1
Skriv svar