NiGHTS into Dreams till Wii?

Robot
Medlem
NiGHTS into Dreams till Wii?

Varför blåser dom upp de så mycket? Det va ju ett värdelöst spel med en värdelös kontroll till en värdelös konsoll. Det är ju inte direkt någon klassiker enligt mig iaf

Medlem
Medlem

Var inte det här nått spel som skulle komma till Dreamcast? Eller hur var det nu igen..

Inaktiv

vad snackar dom om egentligen?


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Vad är det för spel?

Medlem

oh, NiGHTS till Saturn var riktigt skoj. Ett av de bästa platforms-spel som finns där ute, riktigt underskattat faktiskt och riktigt synd att inte fler har spelat detta. Ångrar mig att jag sålde min Saturn, för detta spelet spelade jag väldigt mycket :]

Jag är förvånad att spelet inte kommit ut på VC-market på Wii ännu. Så det är toppen om de kommer göra en uppföljare på Wii.

Inaktiv
Skrivet av Mahone:

Varför blåser dom upp de så mycket? Det va ju ett värdelöst spel med en värdelös kontroll till en värdelös konsoll. Det är ju inte direkt någon klassiker enligt mig iaf

Du överdriver lite, det fick trots allt 8/10 av Edge.

Medlem

Lät ju som Swagman på beskrivningen först ^_^ Känner igen namnet på spelet dock, vi hade det till salu i butiken när jag jobbade i spelbutik så länge jag kunde minnas, ingen direkt efterfrågan på det :/ Kanske blir bättre till Wii dock

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Mahone:

Varför blåser dom upp de så mycket? Det va ju ett värdelöst spel med en värdelös kontroll till en värdelös konsoll. Det är ju inte direkt någon klassiker enligt mig iaf

Vilket kinesiskt plagiat har du spelat? Nights är ju svincoolt.

1
Skriv svar