Dubbelsnackat om S.T.A.L.K.E.R.

Robot
Medlem
Dubbelsnackat om S.T.A.L.K.E.R.

Men ge oss spelet ngn gång då!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Jag blev grymt besviken på spelet =/ ful och stel grafik, tråkigt upplägg. Nej, usch! Tog bort det direkt!

Medlem

Lol, du är en stor noob. Grafiken är inte ful och stel, den är snygg och levande och stalker har en jävligt skön atmosfär. Lika snygg som fear om inte snyggare på vissa ställen. Met rätt inställningar så att säga. Dessutom är du ett svin som laddat ned detta spel. Man är hederlig och köper dom. Speciellt ett spel som har varit under utveckling så länge. Fattar du inte vilka kostnader som ligger bakom spelet.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

S.t.a.l.k.er KUNDE blivit en pangare man talar om länge, men grafikmotorn tar död på hela spelet, när det till och med hackar på en MONSTER-PC, så börjar man gråta.

Hade det inte varit för nutida vapen så kunde man trott att man lirade Oblivion, det är väldigt snarlik grafik + samma typ av hårdvarukrav och prestanda.

Handling en helt ok, men väldigt repetativt, och det tenderar man tröttna på.

Nej en annan motor hade gjort att spelet hade gått in i hall of fame.

Jag håller med!, det har en rusikt grym atmosfär, och GSC förtjänar vårt stöd, dock inte denna produkten tyvärr, då köper jag hellre Codename Outbreak 10 ggr igen.


signatur

Denon / Pioneer

1
Skriv svar