Guitar Hero II till Xbox 360 går guld

Robot
Medlem
Guitar Hero II till Xbox 360 går guld

Faaan va härligt! Blir en tisdag då, vecka 14, då har jag sportlov också! Köper spelet på release dagen och bjuder hem kompisarna under helgen! Fan va kul det ska bli!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

J*vlar va sent du har sportlov
Har bokat detta, orkar inte vänta 2 veckor. Men orkar inte köpa till ps2 heller :<

Medlem

Oj, skrev fel. Påsklov ska det vara givetvis!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

äh, efter en skada på jobbet har jag ett lillfinger som inte hänger med längre så jag har blivit så kass på GH så jag la ner den versamheten , inte roligt med 5 knappar och ett finger kortare så att säga

Medlem

Nice nice nice, såg att Dead! med My Chemical Romance är med som extralåt, där fick de i alla fall mig att bestämma mig för att köpa liret o gitarr till 360!

Även fast jag redan har både 1an och 2an samt två gitarrer till PS2an


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

Release på en tisdag? Knappast troligt då typ alla andra spel brukar ha release på en fredag. Tror fortfarande jag får mitt paket den 6:e...

Medlem
Skrivet av Picke:

Release på en tisdag? Knappast troligt då typ alla andra spel brukar ha release på en fredag. Tror fortfarande jag får mitt paket den 6:e...

Tyvär... Det är långfredag då, allt är stängt.

Inaktiv
Skrivet av MiLeS:

Nice nice nice, såg att Dead! med My Chemical Romance är med som extralåt, där fick de i alla fall mig att bestämma mig för att köpa liret o gitarr till 360!

Även fast jag redan har både 1an och 2an samt två gitarrer till PS2an

mm nice med lite MCR

Medlem

Ska helt klart köpa detta, får ta å boka det nu snart

Inaktiv
1
Skriv svar