Halo 3 släpps i tre olika versioner

Robot
Medlem
Halo 3 släpps i tre olika versioner

Äh, räcker med standard versionen för mig..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag ska nog köpa den där med hjälmen jag, vilken de nu är :\

Medlem

Vadå "Microsoft meddelar nu". Detta har ju varit känt hur länge som helst.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Så på de två mer exklusiva så får man välja mellan att få två DVD'er med extra material eller den med en extra DVD + Halo bok... vad händer om man vill ha båda DVD'erna + Halo boken? Måste man köpa båda då? Gissar på att det inte är så... för det är bara ren idioti.

Inaktiv

behöver nog inte bry sig om bonus materialilaet...
lägga ned det lilla extra för att se en liten bakom kulissen snutt
nejtack....
*host*youtube*host**host*dailymotion*host**hack*
ah..sorry.. fick en tupp i halsen...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Va! Ingen version med en liten plastfigur som är gjort i Hong Kong, samt extra bonus DVD med interjuver med städarna och catering firman på företaget... dåligt...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

När dom släpper spel i vanligt dvdfodral med en ynka skiva i, så gnäller ni över att inte kunna ha en snygg kartong i hyllan, som på den gammla goda tiden. Och när de väl släpper spel med massa extra lul lul, så gnälls det över de.

Hur ska ni ha det ?

Medlem

Räcker med verbatim versionen för mig / joke


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av ClucKe:

När dom släpper spel i vanligt dvdfodral med en ynka skiva i, så gnäller ni över att inte kunna ha en snygg kartong i hyllan, som på den gammla goda tiden. Och när de väl släpper spel med massa extra lul lul, så gnälls det över de.

Hur ska ni ha det ?

Hehe, det är inte det jag klagar över. Det jag stör mig på är att man får välja mellan att köpa den med två extra DVD'er eller den med en och en Halo bok. Vad händer om man vill ha de två DVD'erna men också Halo boken? Aja, spela roll, blir nog standard ändå för mig.

Medlem

Underbart! Önskar att fler utvecklare gjorde samma sak - och gav lite mervärde till att köpa originalspel istället för att kopiera.

Doom3 till Xboxen är bara sååå vacker i aluminiumfodral... Mer sånt!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

antar att den sista kommer att kosta över 1000 kr


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

antar att den sista kommer att kosta över 1000 kr

Tho, absolut värt det! En självklarhet i min Halo samling


signatur

Submission is for the weak

Medlem

I fz nyheten stod det inget om hjälmen...skulle den inte vara med i legendary varianten?...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

KoP
Medlem
Skrivet av ClucKe:

När dom släpper spel i vanligt dvdfodral med en ynka skiva i, så gnäller ni över att inte kunna ha en snygg kartong i hyllan, som på den gammla goda tiden. Och när de väl släpper spel med massa extra lul lul, så gnälls det över de.

Hur ska ni ha det ?

svenska folket är mästare på att gnälla.

Medlem
Skrivet av redmac:

I fz nyheten stod det inget om hjälmen...skulle den inte vara med i legendary varianten?...

Jo det ska den vara.

Medlem

http://www.spelforum.nu//images/nyhet/halo3box.jpg

Och här har vi Limited Edition-varianten i all dess skönhet?

1
Skriv svar