Robot
Bullet Witch

Om fem år står mänskligheten på randen till utrotning. Naturkatastrofer, krig och en demoninvasion har decimerat jordens befolkning till blott en miljard. Det enda kvarvarande hoppet står till en häxa och en kvast som agerar såväl gatlingkanon som prickskyttegevär. Följ med FZ på en tur i japanska Cavias högst surrealistiska framtidsskildring i den Xbox 360-exklusiva tredjepersonspangaren Bullet Witch.


Medlem
Bullet Witch - häxbrygdsaction på 360

Långt ifrån bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Monstren såg riktigt äckliga ut och vapnen var överdimensionerade utav bara h-e.. HUR KAN MAN DÅ MISSLYCKAS MED ETT SPEL SÅ GROVT?!

Medlem

Sågning


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

KoP
Medlem

hade kraftiga aningar om att detta skulle bli en flopp när jag såg dom första screensen och trailern..

Inaktiv

misslyckat ps2 spel anyone?


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

"Pinsam dialog"
Ja, kanske för att det är på japanska?

Medlem

Ett riktigt skitspel som jag tröttnade på efter typ 5 minuter, skitfjantigt att springa runt å skjuta, värdelösa kontroller med...

Inaktiv
Skrivet av Dvorak:

"Pinsam dialog"
Ja, kanske för att det är på japanska?

:evil::O

Inaktiv

Attans, verkade kunna bli ett coolt spel första gången jag hörde talas om det. Men icke.

Medlem

Väl utförd rescension. Hade turen att prova spelet innan köp, sämre dynga har Jag inte sett på länge.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

Ser ut som ett PS2-spel?


signatur

War never changes.

Medlem

Rykten säger att en svensk uppföljare är i görningen. Kodnamnet på det projektet är "Knäckehäxan".

Inaktiv
Skrivet av hest:

Rykten säger att en svensk uppföljare är i görningen. Kodnamnet på det projektet är "Knäckehäxan".

okej

Inaktiv
Skrivet av hest:

Rykten säger att en svensk uppföljare är i görningen. Kodnamnet på det projektet är "Knäckehäxan".

Haha, dagens spontangarv


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Medlem

Tjejen är het iaf.

Medlem

Synd. Jag såg faktiskt fram emot detta spelet. Det verkade kunna bli riktigt roligt. Nåja...

Medlem

Oh well... Söt flicka iaf

Medlem

Fan vad synd, det här spelet har vart på min inköps lista länge men jag tror jag avstår nu

Inaktiv

Tyvärr ser det ut som att hon spelar gitarr med vapnet. :\

Medlem

Hade också sett fram emot detta liret

Inaktiv

Men det såg ganska kiss ut redan ifrån början:/

Medlem
Skrivet av MacCoy:

misslyckat ps2 spel anyone?

Nej, misslyckat xbox360-spel.

Medlem

Man hör ju redan på namnet hur dåligt det är. ;P

Medlem

Riktigt skönt spel är det. Fattar inte hur man kan såga det så totalt.

Usel kontroll? Skit bakom spakarna säger jag.
Grafiken är då inte så dålig, men den är inte den bästa heller. Men allt handlar inte om hur snygg grafiken i ett spel är. Handlingen är inte dålig den heller faktiskt. Musiken är bra den med.

1
Skriv svar