Betanycklar till The Lord of the Rings Online

Robot
Inaktiv
Betanycklar till The Lord of the Rings Online

Lame...

Medlem

Det är tragiskt att behöva säga att jag spelat mig less på de här spelet, det va helt underbart i början men nu är de inget speciellt längre

Inaktiv

Tack för tipset. Fick en key , ska bli kul att testa.


signatur

War never changes.

Inaktiv

Gillade heller inte titel systemet, gjorde en bara medveten om att man spelade med roleplayers, vilket gjorde att man kände sig lite sorglig.

Inaktiv

Försökte få där förut men lyckades inte och nu när ni påminde mig så fick jag en:)
tack så mycket!

Inaktiv

Var ganska kul första timmen, men det blev snabbt trist och tjatigt.

Medlem

Najs, fick en.

Inaktiv

haha försökt att få en key i evigheter...få se ifall jag får en nu


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Beta test....ha! Ingen testning där, de kunde lika gärna skippa beta testningen och stresstesta servrarna med kontrollerade DoS attacker.

Medlem

Lite trögt i början, men det är väl alla RPGs... Är level 4 nu, tycker det tar ett tag innan man får lite coola skills/spells. Är ganska kul, men vill hellre ha Warhammer Online.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Nån som har lyckats registrera genon COG sidan? Codemasters är sega på att skicka bekräftelse.

Medlem

Jupp, alldeles nyss gjorde jag det och fick key direkt


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Fick också en nyckel precis.
Men inte fan kan man lira skiten ändå. När jag drar igång spelet så laddar den ner nån liten patch och vill restarta.
När den restartar så får jag bara upp ett felmedelande om att programet körs redan så nån uppdatering gick inte att göra.
Jag kommer inte heller in på forumet, inte ens med lösenordet man fick till just betaforumet.

Nån som vet hur man löser detta?

Update. Kom in på forumet nu.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Jag kunde inte ens starta upp spelet, fick inte upp något fönster överhuvudtaget. Blev bortplockat från hårddisken på en gång.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Jag kunde inte ens starta upp spelet, fick inte upp något fönster överhuvudtaget. Blev bortplockat från hårddisken på en gång.

jag kan inte få ditt acc och testlira på då? =P

Medlem
Skrivet av Bazil:

Gillade heller inte titel systemet, gjorde en bara medveten om att man spelade med roleplayers, vilket gjorde att man kände sig lite sorglig.

varför tror du det heter mmorpg?
Tycker rollspelarna gör de spelen roligare att spela, å alla l33t pratande snorungar förstör det nått otroligt..
Inget fel på rollspelare, snarare förhöjer spelupplevelsen än sänker den..

Medlem

btw, för sisådär 7 år sen hade detta spelet varit det ultimata drömspelet för mig!
Sen kom filmerna å förstörde allt vad lotr hette med all den skit som släppts efter filmrena bara för att rida på vågen..

Medlem

om ni inte vill ha rollspelare så spring och spela wow där hälften av spelarna nickar pillesnopp osv

tror lotr kan bli riktigt sjysst, lirade lite beta förut men la av, för ska man lira retail sen så suger det om man redan sett halva spelet.

sjukt härliga miljöer, härlig grafik, många "djupa" funktioner/features som wow saknar.

Inaktiv
Skrivet av UOme:

varför tror du det heter mmorpg?

MMO = Massively multiplayer online,
RPG = Grind.

Jag föredrar att spela spel med mer "normala" människor. Inte de som låtsas att de är kvinnliga alver.

Medlem
Medlem

De som tröttnar fort på spelet skulle nog gilla WoW bättre, här går allt ut på att questa. Själv älskar jag det och det är mycket snyggt och questerna är jätte bra..

Inaktiv
Skrivet av Oneone:

hittade...

duktig...du läste faktiskt texten...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv
Skrivet av Katana:

om ni inte vill ha rollspelare så spring och spela wow där hälften av spelarna nickar pillesnopp osv

tror lotr kan bli riktigt sjysst, lirade lite beta förut men la av, för ska man lira retail sen så suger det om man redan sett halva spelet.

sjukt härliga miljöer, härlig grafik, många "djupa" funktioner/features som wow saknar.

Berätta gärna mer om dessa "djupa" features för oss som inte läst så mycket om LOTR Online.

Medlem
Skrivet av UOme:

btw, för sisådär 7 år sen hade detta spelet varit det ultimata drömspelet för mig!
Sen kom filmerna å förstörde allt vad lotr hette med all den skit som släppts efter filmrena bara för att rida på vågen..

Jag hoppas du vet att LOTR-Online inte är baserat på filmerna alls?

Medlem
Skrivet av Vargavinter:

Jag hoppas du vet att LOTR-Online inte är baserat på filmerna alls?

haha, nä det visste jag faktiskt inte Tog det bara för givet för alla andra dussinlotrprodukter som trycks ut nu för tiden är det..
Men är nog inte filmerna som jag stör mig på så mycket utan nog mer att varenda jävel å dens bror vill spela nu för lotr e så "coolt"
Förr var det ju vettiga folk som tyckte om lotr å hade läst böckerna å var insatta i världen osv

Skrivet av Bazil:

MMO = Massively multiplayer online,
RPG = Grind.

Jag föredrar att spela spel med mer "normala" människor. Inte de som låtsas att de är kvinnliga alver.

Tycker faktiskt MMOsen börjar komma ifrån grinden på sistone (kanske inte de asiatiska, men de e ju lite knäppa där borta), iaf om man jämför med första å andra generationens mmos

Å jo kan hålla med dig på just den sortens rollspelare.. sånna "shemales" e kanske inte min favorit direkt heller.. men alla andra som rollspelar tycker jag e trevliga å seriösa.. så länge de håller sig till sitt eget kön

Medlem

Tycker det är minimalt med rollspelande i lotr men själv tycker jag det bara är charmigt om man möter nån som rollspelar sin karaktär.

Då brukar jag falla in i rollspelandet själv så kan man ha riktigt skoj.

Vet inte om spelat så djupa funktioner direkt men det har mysiga miljöer lagom grafik inget polyhunting som eq2 .

Ett trevligt alternativ till wow om man spelar det men vill man vara mer hardcore så kan jag tänka mig att warhammer online är det som gäller för dom flesta.

Själv siktar jag in mig på ac online tills dess så är det wow ett tag till.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av Bazil:
Skrivet av UOme:

varför tror du det heter mmorpg?

MMO = Massively multiplayer online,
RPG = Grind.

Jag föredrar att spela spel med mer "normala" människor. Inte de som låtsas att de är kvinnliga alver.

håller med fullständigt där. Orka med dessa gigantiska nördarna som tror dom kommer på Landet Osyriha och kämpar för kung loe'dor. Nej du huvva.


signatur

No weakness

Medlem

va sjutton sitter ni i denna tråd o muttrar om då?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

fruktansvärt dåligt spel.. tog bort det efter 2 timmar:(

12
Skriv svar