Multiplayerintryck från S.T.A.L.K.E.R.

Robot
Medlem
Multiplayerintryck från S.T.A.L.K.E.R.
Skrivet av Calle Johansson:

...spelets multiplayerdel som enligt enligt den överraskande...

Stammar skribenten idag?

Medlem

Säger som jag gjorde på irc, spelade betan och Multiplayer i STALKER är riktigt svagt, vapnena är tråkiga, tomma ljud, stelt spel i allmänhet, måste verkligen ha något extra för att SP ska bli roande i mina ögon.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

WeX
Medlem

så länge som STALKER varit under utveckling börjar detta mer och mer likna en överkokt gröt. visst kan man ta det, men det är mest torrt och grått...


signatur

Boom headshoot!

Medlem

Ngn. som vet vad systemkraven kommer att ligga på till detta spel tro???


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

bara jag eller har stalker svalnat ordentligt?


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Säger som jag gjorde på irc, spelade betan och Multiplayer i STALKER är riktigt svagt, vapnena är tråkiga, tomma ljud, stelt spel i allmänhet, måste verkligen ha något extra för att SP ska bli roande i mina ögon.

Låter ju helt tvärt om mot shacknews review...

Medlem
Skrivet av 4skin:

bara jag eller har stalker svalnat ordentligt?

Det är nog bara du !

Och förresten, jag säger som jag sagt tidigare....

DET ÄR EN BETA!


signatur

Nämen!

Medlem

Nån som har en beta nyckel att låna ut??:) Jag försökte få tag från Fileplanet, men det var slut där. Vill bara testa snabbt... nyfiken.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Bläh! Starforce infected! Iaf den ryska versionen..

Medlem
Skrivet av Heya:

Bläh! Starforce infected! Iaf den ryska versionen..

Källa?

Medlem
Skrivet av asker:
Skrivet av Heya:

Bläh! Starforce infected! Iaf den ryska versionen..

Källa?

http://members.chello.nl/g.vdweg/Proof.avi duger den?

Inaktiv

Blir nog ett köp om mp delen håller vatten.

Medlem

MP är skoj

När det fungerar :\

Inaktiv

hehe kul grej med lootning ;:D


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av asker:
Skrivet av Heya:

Bläh! Starforce infected! Iaf den ryska versionen..

Källa?

http://members.chello.nl/g.vdweg/Proof.avi duger den?

Absolut, men inte tog du väl illa upp?

Medlem
Skrivet av asker:
Skrivet av Heya:
Skrivet av asker:
Skrivet av Heya:

Bläh! Starforce infected! Iaf den ryska versionen..

Källa?

http://members.chello.nl/g.vdweg/Proof.avi duger den?

Absolut, men inte tog du väl illa upp?

Absolut inte, vad fick dig att tro det? Hur mycke man än litar på ngn så är det alltid bra att se källa. Bara jag som uttrycker mig annorlunda mot vad du är van vid antar jag..

Skrivet av asker:
Skrivet av Heya:
Skrivet av asker:
Skrivet av Heya:

Bläh! Starforce infected! Iaf den ryska versionen..

Källa?

http://members.chello.nl/g.vdweg/Proof.avi duger den?

Absolut, men inte tog du väl illa upp?

Då hade han säkert inte satt en glad smiley efter


signatur
Medlem

Ok, beställningen är gjord... Nu är det nära också, efter mycken väntan, besvikelse över flyttade releasedatum och kapat innehåll... Tror ändå detta kommer bli bra! (Åtminstone sp-delen) Fast enligt denna preview kanske även mp-delen blir något att hänga i julgranen... *ber en stilla bön*


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem
Skrivet av Heya:

Absolut inte, vad fick dig att tro det? Hur mycke man än litar på ngn så är det alltid bra att se källa. Bara jag som uttrycker mig annorlunda mot vad du är van vid antar jag..

"Duger den?" efter länken gav intrycket att du snarade menade "Du trodde inte på mitt påstående men här har du svart på vitt, in your face!" än "Här finns informationen, håll till godo", vilket pekar på att du trodde att jag ifrågasatte dina källor (och din trovärdighet?) snarare än att bara vara ute efter det höga nöjet av lite intressant läsning.

Måhända att jag kunde formulerat frågan tydligare för att unvika missförstånd till att börja med.

Medlem
Skrivet av asker:
Skrivet av Heya:

Absolut inte, vad fick dig att tro det? Hur mycke man än litar på ngn så är det alltid bra att se källa. Bara jag som uttrycker mig annorlunda mot vad du är van vid antar jag..

"Duger den?" efter länken gav intrycket att du snarade menade "Du trodde inte på mitt påstående men här har du svart på vitt, in your face!" än "Här finns informationen, håll till godo", vilket pekar på att du trodde att jag ifrågasatte dina källor (och din trovärdighet?) snarare än att bara vara ute efter det höga nöjet av lite intressant läsning.

Måhända att jag kunde formulerat frågan tydligare för att unvika missförstånd till att börja med.

Du läser nog in för mycket av det lilla han skrev??? Jag antar du tar åt dig väldigt lätt av det folk säger? Jag hade inte ens tänkt så långt som du gjorde av det lilla han skrev??

PS Edit: Såg proof filmen, såg väldigt tråkigt ut med starforce. Plus att spelet såg väldigt hackigt ut, iaf på hans dator...? Jag ska iaf testa spelet innan köp. Förresten, har för mig att starforce inte fungerar på Vista, så förhoppningsvis så skippar dem skiten.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

US Versionen har SecuROM.

Medlem
Skrivet av Heya:

US Versionen har SecuROM.

Hoppas det blir så här också.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

starforce kommer bara finnas på ukraina och ryssland-versionerna av spelet. vi i europa kommer ha securom. det var vad jag hörde på det officiella forumet iaf.

Medlem

Oh oh, S.T.AL.K.E.R ute på nätet. Är man den som e den eller är man inte?


signatur

I'm the best around...

Medlem

Nyss installerat liret, ska prova det imrgn. Tror mitt GF6800 Ultra kommer krypa på knäna dock, börjar bli dags för nya grejjer. =/

1
Skriv svar