Ny S.T.A.L.K.E.R.-trailer

Robot
Medlem
Ny S.T.A.L.K.E.R.-trailer

Vet inte om ni hittade den själva eller fick för många tips för att ge tipstack men snabbt gick det iaf! Bra jobbat och trevlig trailer även om den inte är speciellt informativ..
EDIT: Förutom att det står den 20:e i slutet av den!

Medlem

men den släpps den 23:e, står iaf i release listan på jobbet...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem

F E T T ! :crazy:


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Woh! Riktigt bra trailer. Längtan efter spelet är som återupplivat.

Medlem

Lite Half Life stuk

Medlem

Jo. ge mig spelet!!!1

Medlem

spela.nu!!!


signatur

tjenare!

_78
Medlem

Givet köp!


signatur

Dell XPS M1730 till salu!

Medlem

Soon my love, we will be as one

Medlem

*drooool*

vad vi har väntat på det här....mindre än 1 vecka kvar nu....:$

*Edit* Har förhandsbokat via webhallen så jag antar att det trillar ner i brevlådan senast den 22:e

Medlem

Ser ju hemskt vanilj ut. Vad är det som egentligen lockar med detta spel?

Hade det varit ett mmo så visst, men nu är det väll bara vanligt sp lr?

Medlem
Skrivet av Hellpower:

Lite Half Life stuk

Absolut!
Faktiskt hoppas jag på att jag kommer ropa "OOOH HL2...Ehm I mean STALKER2" efter att ha spelat det.

Verkar väldigt lovande, och då är man väl ändå rätt indragen i STALKER i nuläget. Det var väl iofs. inte saken med Half-Life, det kom bara sådär *pang* i rätt tid, rätt saker osv... ja ni vet

Men jag får absolut en "vill spela, vill säkert vänta på nästa..." känsla bara av att se trailers och dylikt :D.

Inaktiv

Såg mycket fint ut, kanske blir ett köp ändå


signatur

Bob Saget is Satan!

Medlem

Stalker, release? Lägg ner nu... Jag vägrar tro!

Medlem

Jag hoppas VERKLIGEN inte att det är buggigt som jag vet inte vad och att spelet är bra. Det är svårt för sånna här spel att hålla upp intresset för spelaren. Hoppas verkligen att dom lyckas...


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

För första gången på länge så ser jag faktiskt fram emot en spelrelease

Pansarknekt

egentligen ser det inte speciellt imponerande ut längre. Tror det e lite därför dom har så många effekter o snabba klipp i sina trailers. Själv e jag intresserad av gameplayt och den ödesmättade atmosfären. Har saknat ett riktigt postnuklärt spel ända sen Fallout serien.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av redmac:

men den släpps den 23:e, står iaf i release listan på jobbet...

Tror de skickar ut det den 20:e så antar att många butiker kommer sälja det redan den 21:a och folk som förbeställt får det nog den 22:a.. Bara gissningar dock.

Medlem

tyckte filmen var så där.. dom andra var bättre
men det är ju skit samma nu om 1 vecka är spelet här, förhands bokade nyss

roligare filmer här:

http://media.pc.ign.com/media/480/480467/vids_1.html

Medlem

Obegriplig låg upplösning och låga grafikinställningar i den trailern. För mej är detta ett givet köp, utan tvekan och jag tror att det kommer se riktigt snyggt ut om man bara kränger upp grafikinställningarna lite. Hoppas ingen piratar detta spel (eller något annat), det är fel!!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av Langos:

Obegriplig låg upplösning och låga grafikinställningar i den trailern. För mej är detta ett givet köp, utan tvekan och jag tror att det kommer se riktigt snyggt ut om man bara kränger upp grafikinställningarna lite. Hoppas ingen piratar detta spel (eller något annat), det är fel!!

Nej, det ser ut som på trailern, jag vet, för jag spelade betan. Svagt spel.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Betan sägs vara en gammal build. Hur gammal återstår att se.
Det är snyggt, inget snack om saken.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Langos:

Obegriplig låg upplösning och låga grafikinställningar i den trailern. För mej är detta ett givet köp, utan tvekan och jag tror att det kommer se riktigt snyggt ut om man bara kränger upp grafikinställningarna lite. Hoppas ingen piratar detta spel (eller något annat), det är fel!!

Nej, det ser ut som på trailern, jag vet, för jag spelade betan. Svagt spel.

Du har spelat en halvfärdig mp beta på ett förmodligen helt revolutionerande SP fps-spel och påstår att det är ett svagt spel, vad grundar du det på (?)

Bra sammanfattning om vad S.T.A.L.K.E.R egentligen är finner man här: http://www.thq-games.com/uk/thqtv/show/763

Medlem

åh gud vad man längtar nu så har man ju köpt nytt graffekort också så de passar ju PERFEKT ! livet leker !

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Langos:

Obegriplig låg upplösning och låga grafikinställningar i den trailern. För mej är detta ett givet köp, utan tvekan och jag tror att det kommer se riktigt snyggt ut om man bara kränger upp grafikinställningarna lite. Hoppas ingen piratar detta spel (eller något annat), det är fel!!

Nej, det ser ut som på trailern, jag vet, för jag spelade betan. Svagt spel.

Om du skryter med den betan som ALLA spelade, så har du inte en enda grund att basera det på. LOL

Medlem

Filmen var av grymt dålig kvalitet imo.
Grafikmotorn var inget att hurra över;
00:41 in i filmen var det någon slags boll, men elden var brevid den.
00:45 in i filmen var det något slags djur som lade sig på gräs, men gräset var kvar och åkte igenom djuret...
1:12 i in filmen sköt en kille med något slags granatgevär, men granatens bana och banan på geväret var helt sjukt off.

Spelet var bra när dom började släppa tidigare trailers (som den där man knappt såg när dom gick från TV-material till spelmotor)
Efter allt dom har bantat så ska det bli jävligt intressant och se om det blir så stort.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Langos:

Obegriplig låg upplösning och låga grafikinställningar i den trailern. För mej är detta ett givet köp, utan tvekan och jag tror att det kommer se riktigt snyggt ut om man bara kränger upp grafikinställningarna lite. Hoppas ingen piratar detta spel (eller något annat), det är fel!!

Nej, det ser ut som på trailern, jag vet, för jag spelade betan. Svagt spel.

Har alla missat FZ:s nyhets inlägg om att man kunde se panorama bilder i quicktime på Stalker. På dessa panormama bilder är grafiken på max och det såg riktigt snyggt ut...så vad är problemet?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av hansen:

Filmen var av grymt dålig kvalitet imo.
Grafikmotorn var inget att hurra över;

Du vet ju inte vad du snackar om, denna trailer är helt okej och grafiken är mycket imponerade i stalker, jag har spelat betan och mer "rätt" inställningar är grafiken i samma nivå som F.e.a.r om inte snyggare på vissa ställen, speciellt himlen är helt underbar om man ställer in den på "dynamic sky" i de dolda special inställningarna. Stalkers grafikmotor kan man verkligen hurra över, snygg, detaljerad och välgjord som få!

Har alla dom nya tekniker som vi sett i spel som te.x F.E.A.R

Parallax och bump mapping, perpixel lightning, HDR lightning, soft shadows, interactive shadows, Realtime reflections, osv. Och gillar du inte dx9 effekterna så kan du alltid lira spelet efter den gamla mysiga dx8 conseptet så som grafiken såg ut när det visades för ett par år sedan.

Så att säga att grafiken inte är något att hurra över är bara väldigt dumt...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

12
Skriv svar