WarioWare: Smooth Moves (Wii)

Robot
WarioWare: Smooth Moves (Wii)

Ta en rörelsekänslig kontroll, ett gäng vrickade japanska speldesigners och en vältrimmad äggklocka och du får en upplevelse som spelar i samma liga som moderna klassiker som Singstar och Guitar Hero.


KoP
Medlem
Partytest - WarioWare: Smooth Moves

Testar man ett "partyspel" måste man då ha ett litet party under själva recensionens gång bara för att kunna avgöra om
spelet fungerar i samband med ett party? :S

P.s Enda sanna partyspelet är Sexgames II.

Skägg.
10 Chambers

Självklart, vilket var min metod!


signatur
Medlem

Spelat det. Inte alls någon höjdare. Wii sports MYCKET bättre och roligare, även för ett party.

Men det är ju som sagt min åsikt

Medlem

ser ut som ett spel för barn som är 4-5 år


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skägg.
10 Chambers

utseendet är, som jag skriver i recensionen, totalt oviktigt.


signatur
Medlem

Jag har testat, tyckte det var skönt! Spektakulärt!

Medlem

För flerspelarlägerna, räcker det med en Wiimote som man skickar mellan alla spelare eller lär alla ha en varsin tro?


signatur

Videomupp

Medlem

Har det, och jag älskar det! Underbart spel att spela med polarna! (Vet inte om det går att köra med en wiimote.. har två)

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av WildThing:

För flerspelarlägerna, räcker det med en Wiimote som man skickar mellan alla spelare eller lär alla ha en varsin tro?

Det räcker med en i de fyra huvudlägena i mp-delen, det blir ännu ett stressmoment när den ska skickas runt.


signatur
Medlem

Riktigt skoj spel om jag får säga det själv
Jag gillar verkligen folk som säger saker i stil med "ser ut som ett spel för barn som är 4-5 år, skulle aldrig falla mig in att spela det där"...
Sådana kan då inte veta vad spelglädje är i alla fall.
Även sådana som dissar Nintendos konsoler för att "de är för barn"... *sigh*

Medlem

Helt rätt mrburner. Spelglädje är den sanna glädjen. Grafiken ska egentligen komma sist, men alltför många företag värderar grafiken för mycket. Därför så få spel blir riktigt underbara, många har potential men faller oftast på att resurser och fokus lagts på det som är lättast att marknadsföra, grafik.

Inaktiv

Grafiken i spelet är kostnärlig, oregelbunden och sjuk (tänk MTV-grafik) men passar oerhört bra i ett partyspel. Tänkt vad tråkigt spelet skulle va med en gemensam och "snygg" grafik....

1
Skriv svar