Eidos släpper spel via Steam

Medlem
Eidos släpper spel via Steam

Just Cause var ett kul spel - önskar bara det funnits lite fler grejer man kan göra...annars är det kul att flippa ut i spelet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

go steam go....
innan hatade jag verkligen steam.....tyckte det var en steaming pile of shit....
men nu gillar jag det...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

just cause är riktigt uselt imo. får se om man kanske köper tomb raider via steam.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Att kalla det uselt är nog lite hårt - vill knappast kalla det bra iheller.. det var lite smått underhållande - inte värt pengarna iofs.. trevlig grafik och mycket action..men det skulle funnits mer att göra.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Just Cause :#


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Just Cause var inte mycket att hänga i granen, men jag är glad över att de släpper Commandos över steam
Vore bra om fler spelutvecklare släpper spel över nätet, kanske inte _endast_ via steam dock, så att det blir lite konkurrenskraftighet med priser etc

Inaktiv

just cause går i alla fall ifrån det enda som satt sverige på kartan än så länge, battlefield.
avalanche skapar solida karaktärer och nyskapande gameplay..

ni kanske är lite för unga för att uppskatta karaktärsutveckling och gameplay, därför ni sitter och skriker "wtf omged lol I dieds?!" när ni spelar Battlefield.

dock så är det ju trevligt att se att Starbreeze har lite trevliga karaktärer i "sitt" Darkness spel.

nu är jag inte heller ett större fan av just cause 1, kändes allmänt buggigt och lite halv halv so so..men då 2an är utannonserad så ser jag inget annat än att avalanche bygger vidare på deras solida concept och får iväg ett riktigt stört ballt spel som kommer få världen att förstå att det inte bara är Ubi som kan göra balla 3rd person action spel

Inaktiv

F3D - DU JOBBAR PÅ AVALANCHE FFS.. du är opartisk. NEXT!

Medlem
Skrivet av F3D:

just cause går i alla fall ifrån det enda som satt sverige på kartan än så länge, battlefield.
avalanche skapar solida karaktärer och nyskapande gameplay..

ni kanske är lite för unga för att uppskatta karaktärsutveckling och gameplay, därför ni sitter och skriker "wtf omged lol I dieds?!" när ni spelar Battlefield.

dock så är det ju trevligt att se att Starbreeze har lite trevliga karaktärer i "sitt" Darkness spel.

nu är jag inte heller ett större fan av just cause 1, kändes allmänt buggigt och lite halv halv so so..men då 2an är utannonserad så ser jag inget annat än att avalanche bygger vidare på deras solida concept och får iväg ett riktigt stört ballt spel som kommer få världen att förstå att det inte bara är Ubi som kan göra balla 3rd person action spel

Err... gameplay i Just Cause var nästintill obefintligt och det kändes... linjärt på något extremt tråkigt vis. Visst att det var lite nytt när man kunde leka med fallskärmen, men i övrigt kändes det som en misslyckad GTA-klon.
Har dock inget emot karaktärsutveckling och gameplay, helst en bra story också.
Mafia, Vice City (okej, inget episkt, men för ett sånt spel höll den storyn ganska okej, och det var nog inte bara jag som tyckte Lovefist var ett skönt gäng), Final Fantasy-lir...

Medlem
Skrivet av F3D:

just cause går i alla fall ifrån det enda som satt sverige på kartan än så länge, battlefield.

Fritt utrymme för lögner eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av [NympH:

"]Just Cause :#

amen!

Visst är det kul att se spel släpps via steam, men jag föredrar spel över disk.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Visst är det kul att se spel släpps via steam, men jag föredrar spel över disk.

Klart du gör det, annars hade ju du varit arbetslös? Men visst, det känns lite roligare med en låda, även om dagens är lite tråkiga, med en del undantag

/me längtar till sin Stalker-box kommer i lådan

Medlem

Strååålande. Jag är steamälskare. Jag köper allra helst via steam.
- Man slipper att alltid ha CDn/DVDn i driven när man spelar.
- Alltid lägre pris.
- Steam erbjuder förhandstittar, demos och bra info.
- Man får spelen presenterade för sig. Bara att vraka å välja.

Så j*ävla less på alla jobbiga kopieringsskydd.

1
Skriv svar