Film: Handlingen i The Darkness

Robot
Inaktiv
Film: Handlingen i The Darkness

åå vilken störande röst narratorn hade

Medlem

standard usa rösten
jävligt najs video.

Medlem

ser jävligt coolt ut, men ser också jävligt stelt och tråkigt ut. Så ser det ut som att spelet ligger inne med världens sämsta framerate.

Medlem

Det börjar arta sig.
Någon som minns hur han fick krafterna i originalet?

Måste säga att jag gillar oknyttet med bilmaskinen


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Come, embrace the darkness!

Bara jag som tycker hans walking-animation ser rätt gay ut?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

vill spela det nu


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Varför måste han se så himla Emo ut?

Medlem

Vettefan vad det är men jag är rätt trött på sån här jävla evil-soppa numera...

Bla-bla-ressurection, bla-bla-darkness, bla-bla-terror, bla-bla-kill fuck die...

Kanske det imponerar på någon trettonåring??? Själv återgår jag till supermario eller nåt, ungefär lika upphetsande....


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

The Darkness är ingen ny idé, The Darkness serien kom långt innan "emo" fanns, och han ser inte ut som en emo, han är en gothare, det är skillnad.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av lapa:

ser jävligt coolt ut, men ser också jävligt stelt och tråkigt ut. Så ser det ut som att spelet ligger inne med världens sämsta framerate.

agreed
men de kan nog bli kul över nån helg i alla fall!
hoppas det är kort! *likes*

Medlem

Hmm. Upplevde aldrig Jackie som "goth" när jag läste serien, men spelet kanske utspelas under en annan tidpunkt. Han ser helt klart ut som en angstig gothare, så jag förstår att folk misstar honom för "emo".

Destå mer jag ser, destå mindre intresserad blir jag av det här spelet. Men det är väl så det fungerar med "nyhetens behag"

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Det börjar arta sig.
Någon som minns hur han fick krafterna i originalet?

Måste säga att jag gillar oknyttet med bilmaskinen

Kraften ärvs väl från sin fader, nån läsare kanske kan förklara bättre. ^^

Skrivet av pigge88swe:

Varför måste han se så himla Emo ut?

Han tillhör maffian. Har du någonsin sett en maffiasnubbe med en gul kavaj och röd skjorta?

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

... och han ser inte ut som en emo, han är en gothare, det är skillnad.

Tänkte precis samma sak. Men ändå, det är inte så ovanligt att folk tar miste när dom inte vet ett djävla skit.

Medlem

Varför har han inte samma biomekaniska rustning som han har i serien? Ser ju mycket coolare ut.
Samma sak när Witchblade blev TV-serie. De slopade hennes riktiga biologiska rustning och istället har hon en jävla riddarplåtarm...

Medlem
Skrivet av cm0s:

Varför har han inte samma biomekaniska rustning som han har i serien? Ser ju mycket coolare ut.
Samma sak när Witchblade blev TV-serie. De slopade hennes riktiga biologiska rustning och istället har hon en jävla riddarplåtarm...

Witchblade TV-serien suger iofs, bara Tidningen är bra.
Minns inte någon biomekanisk rustning själv, men jag tror inte det har så stor betydelse nu när man kör i first-person.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Witchblade TV-serien suger iofs, bara Tidningen är bra.
Minns inte någon biomekanisk rustning själv, men jag tror inte det har så stor betydelse nu när man kör i first-person.

http://comicsmedia.ign.com/comics/image/article/597/597623/Th...
Denna jag syftar på Är ganska lik witchblades rustning förutom att den visar mindre hud.

Medlem
Skrivet av cm0s:
Skrivet av KlosterKatten:

Witchblade TV-serien suger iofs, bara Tidningen är bra.
Minns inte någon biomekanisk rustning själv, men jag tror inte det har så stor betydelse nu när man kör i first-person.

http://comicsmedia.ign.com/comics/image/article/597/597623/Th...
Denna jag syftar på Är ganska lik witchblades rustning förutom att den visar mindre hud.

Ah nu minns jag, rätt extrem om jag får säga det själv


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Motioncapture för guds skull det är naturtrogna rörelser som får spelet att leva!

Riddick escape from butcher bay var ett klockrent spel, lika kul från start till slut och hade element och detaljer som gjorde det spelbart flera gånger. Förhoppnigsvis har the darkness det story och spelglädje som gör att man glömmer hur stelt det är.

Inaktiv
Skrivet av bleak:

åå vilken störande röst narratorn hade

Was going to pay the ULTIMATE price!

Was about to be... UNLEASHED!

Så jävla trött på den där rösten. Väx upp för helvete.

Inaktiv
Skrivet av Grön:

Motioncapture för guds skull det är naturtrogna rörelser som får spelet att leva!

..and now to something completely different

Medlem
Skrivet av Grön:

Motioncapture för guds skull det är naturtrogna rörelser som får spelet att leva!

Mjo, men prova spela Just Cause (riktigt uschliga animationer) så kommer du tycka de flesta andra spelens animationer ser gudomliga ut

Dock är ju inte mocap en garanti att det ser bra ut. Beror helt på hur man använder det.

Pansarknekt
Skrivet av Bazil:
Skrivet av bleak:

åå vilken störande röst narratorn hade

Was going to pay the ULTIMATE price!

Was about to be... UNLEASHED!

Så jävla trött på den där rösten. Väx upp för helvete.

haha håller med helt.

"one man"

"one world"

"one microwave owen"

"like youve never seen before"

haha fyfan asså. Många roliga skämt har dock uppfunnits från den rösten dock.

angåående själva spelet så verkar det coolt o var megamonster fast som de flesta redan nämt så var animationerna lite kantiga. Hoppas dock de blir bra!:up:


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av deftune:
Skrivet av Bazil:
Skrivet av bleak:

åå vilken störande röst narratorn hade

Was going to pay the ULTIMATE price!

Was about to be... UNLEASHED!

Så jävla trött på den där rösten. Väx upp för helvete.

haha håller med helt.

"one man"

"one world"

"one microwave owen"

"like youve never seen before"

haha fyfan asså. Många roliga skämt har dock uppfunnits från den rösten dock.

angåående själva spelet så verkar det coolt o var megamonster fast som de flesta redan nämt så var animationerna lite kantiga. Hoppas dock de blir bra!:up:

http://www.youtube.com/watch?v=ZPBvFXf9Q2U

Medlem

Bara jag som tycker det här spelet verkar coolt? Ska läsa recensioner innan jag köper dock, utifall det floppar.


signatur

Videomupp

Medlem

Bara de lyckas fixa styrningen av krafterna på ett smidigt sätt så kan det säkert bli kul


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar